اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزشی متریال دیزاین در اندروید
مسیر آموزشی

دوره آموزشی متریال دیزاین در اندروید

104,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 104,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :30 نظر2.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.9
  • مدرس:سعید نوشادی4.9
  • زمان:6 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

معرفی دوره: متریال دیزاین زبانی جدید در طراحی است که گوگل دریکی از کنفرانس‌های خبری خود در ماه ژوئن سال ۲۰۱۴ آن را معرفی کرده است. متریال دیزاین بیش‌ ازحد به سیستم گرید و انیمشین‌ها اهمیت می‌دهد و عمق و سایه‌ها برای المان‌های طراحی‌شده بسیار مهم است. شاید بتوان گفت ورژن بروز شده طراحی تخت (Flat Design) اما خیلی زیباتر و با انیمیشن‌های بسیار زیبا و درعین‌حال پیچیده است. خود گوگل […]
دوره دوره آموزشی متریال دیزاین در اندروید دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سعید نوشادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 104,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی متریال دیزاین در اندروید را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار سراسر اینترنت را در صفحه برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم افزار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی