اطلاعات دوره
آموزش مدار منطقی + حل مسائل کنکور ارشد و دکتری
مسیر آموزشی

آموزش مدار منطقی + حل مسائل کنکور ارشد و دکتری

157,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 157,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دانشجویان رشته کامپیوتر و آی تی و افرادی که می خواهند در کنکور ارشد یا دکتری شرکت نمایند، دوره آموزش مدار منطقی را نیاز دارند. در این دوره که مناسب سازی شده برای کنکوری های عزیز نیز هست، حل 200 تست درس مدارهای منطقی ، مطالب فصل به فصل بیان شده و بعد از هر فصل تست های کنکور به صورت کاملا تشریحی بیان شده و نکات تستی و سریع […]
دوره آموزش مدار منطقی + حل مسائل کنکور ارشد و دکتری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 25 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سمیه محمودیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 157,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدار منطقی + حل مسائل کنکور ارشد و دکتری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس

سلام آیا دوره مدار منطقی برای کنکور کاردانی به کارشناسی مفید میباشد

Amirm2305

سلام خیلی عالی ممنون

mina.2fa78

هر چی از خوبی این دوره بگم کمه حتی اگر هیچی از پیش نیاز ها هم بلد نباشید این دوره از صفر همه چی رو آموزش میده بعلاوه کلی تست کنکوری حل میکنن که برای کسایی که کنکور ارشد دارند مفید هست با تشکر از استاد این درس بابت بیان خوبشون که همه چیز رو ساده و با دقت توضیح میدن

mohammadrezaa

برای کاردانی رشته مهندسی کامپیوتر مناسب هست ایا؟ با تشکر

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی