اطلاعات دوره
دوره آموزش شبیه سازی با نرم افزار Arena – بخش اول
مسیر آموزشی

دوره آموزش شبیه سازی با نرم افزار Arena – بخش اول

62,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.7/5
وضعیت قیمت: 62,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز سایت دانشجویار نرم افزار Arena چیست ؟ Arena یک بسته نرم افزاری است برای انجام مطالعات شبیه سازی سیستم های گسسته و تمام مراحل و گام های یک شبیه سازی را پشتیبانی می کند . بدون شک یکی از بهترین نرم افزارهای شبیه سازی نرم افزار Arena  می باشد . در شبیه سازی سیستم شما یک مدل از سیستمی را که میخواهید […]
دوره دوره آموزش شبیه سازی با نرم افزار Arena – بخش اول دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط احمدرضا ویسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 62,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش شبیه سازی با نرم افزار Arena – بخش اول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

h54.mohammadi

سلام من سه سرفصل رایگان اول را دانلود کردم برای باز کردن فایل ها رمز می خواهد لطفا آن را اطلاع رسانی کنید .

حسن رجبیان

سلام وقت بخیر پسورد آدرس سایت هست

بهار

سلام ببخشيد من آموزش و توضيحات منو هاي ارنا مثل وedit ,file و غيره آيا توي اين ويديو وجود داره؟

مهرداد

سلام ببخشید دوتا سوال داشتم: 1- توی توضیحات کامنت ها دیدم فرموده بودید که این آموزشهای advanced,transfer رو شامل نمیشه. این دو مورد شامل چه کارهایی میشه؟ 2- قسمت هایی مثل سناریو سازی و تحلیل حساسیت هم دارید؟

ابوالفضل زاهدی

باسلام آیا با تهیه این فیلم و مثال بنده شبیه سازی با ارنا را یاد میگیرم و بعد اینکه در این مثال گزارش گیری هم هست و گزارش گیری هم یاد میگیرم ؟ لطفا هرچه سریعتر بهم جواب بدید ممنون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی