اطلاعات دوره
آموزش درس انسان، طبیعت، معماری
مسیر آموزشی

آموزش درس انسان، طبیعت، معماری

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.5/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر4.3
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:عطیه ایرویژه دوست4.3
  • زمان:3 ساعت و 2 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

درس انسان، طبیعت، معماری یکی از دروس مقطع کاردانی و کارشناسی در رشته معماری بوده که در عموم موسسات و دانشگاه های کشور تدریس می گردد که در اغلب موارد درس های تقریبا مشابه دارد. بهره گیری از این آموزش با توجه به شرایط کنونی اجتماع و پیشگام شدن آموزش مجازی در عرصه دانشگاهی، می‌تواند به مخاطب کمک کند تا با روشی غیر حضوری به نتیجه مطلوب دست یابد و مفاهیم اصلی و ضروری این درس را درک نماید. این آموزش مخاطب را با مفاهیم طبیعت، محیط، فضا و معماری آشنا می سازد و به او کمک می‌کند تا رابطه میان انسان و طبیعت و معماری را درک کند.
دوره آموزش درس انسان، طبیعت، معماری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عطیه ایرویژه دوست مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش درس انسان، طبیعت، معماری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرناز

از آموزشتون راضی بودم، فرادرس همیشه به من کمک کرده با آموزش ارتباط برقرار کردم.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی