اطلاعات دوره
آموزش متلب MATLAB  – جامع و پروژه محور – بخش اول
مسیر آموزشی

آموزش متلب MATLAB – جامع و پروژه محور – بخش اول

104,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 104,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:5 ساعت و 23 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

متلب چیست ؟ متلب (MATLAB) یک محیط نرم‌افزاری برای انجام محاسبات عددی و یک زبان برنامه‌نویسی نسل چهارم است. واژه متلب هم به معنی محیط محاسبات رقمی و هم به معنی خود زبان برنامه‌نویسی مربوطه است که از ترکیب دو واژه ماتریس (Matrix)  و آزمایشگاه (Laboratory) ایجاد شده‌است. این نام حاکی از رویکرد ماتریس محور برنامه است ، که در آن حتی اعداد منفرد(اسکالر ها) هم به عنوان ماتریس ( ویکی پدیا ) در نظر گرفته می‌شوند. مقاله پیشنهادی: پایتون یا متلب تصور عمومی و اشتباهی که از متلب وجود دارد ، این است که متلب صرفا یک ماشین حساب خیلی بزرگ است و برای محاسبات خیلی پیچیده از آن استفاده می‌شود. متلب صرفا یک ماشین حساب نیست ، بلکه یک محیط برنامه‌نویسی است. متلب با سی و سی پلاس پلاس نوشته شده ولی این بدان معنا نیست که برای کار کردن با متلب باید این زبان‌ها را بلد باشید، متلب زبان برنامه‌نویسی مخصوص خودش را دارد. زبان متلب سطح بالا است بدان معنا که به زبان انسان نزدیک‌تر است و خیلی راحت‌تر می‌توانید آن را یاد گرفته و به کار ببرید. شما تنها در محیط برنامه ی متلب می‌توانید به زبان متلب کد بنویسید و نمی‌توان از آن در سایر محیط‌ها استفاده کرد،متلب آزاد (Open Source) نیست و برای تهیه‌ی آن باید هزینه‌ نسبتا سنگینی بپردازید. چرا زبان برنامه نویسی متلب؟! متلب کتاب‌خانه‌های بسیاری در موضوعات مختلف دارد. برای مثال برای فعالیت در حوزه های زیر متلب از بهترین گزینه ها محسوب میشود. Artificial intelligence یا هوش مصنوعی (و یادگیری ماشین) Image processing یا پردازش تصویر Signal processing یا پردازش سی...
دوره آموزش متلب MATLAB – جامع و پروژه محور – بخش اول دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 23 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 104,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش متلب MATLAB – جامع و پروژه محور – بخش اول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی