اطلاعات دوره
آموزش TKinter در پایتون با پروژه ساخت 2 اپلیکیشن
مسیر آموزشی

آموزش TKinter در پایتون با پروژه ساخت 2 اپلیکیشن

169,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.4/5
وضعیت قیمت: 169,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:محمد جباری4.2
  • زمان:5 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از امکانات که یک نرم افزار برنامه نویسی خوب باید داشته باشد، قابیلن طراحی و ساخت برنامه های گرافیکی باشد. در همین راستا نرم افزاری که این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد پایتون است. در این نوشته به طور اختصاصی به بررسی آموزش tkinter در پایتون پرداخته شده است. برای زبان برنامه نویسی پایتون رابط های گرافیکی زیادی مانند tkinter،wxpython،pyqt،kivy و … وجود دارد. ما […]
دوره آموزش TKinter در پایتون با پروژه ساخت 2 اپلیکیشن دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 169,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش TKinter در پایتون با پروژه ساخت 2 اپلیکیشن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

mahdi8282.khaz1383

سلام ممنن از شما ببخشید من با selenium و tkinter یک ربات ساختم ولی مشکل این بود که بعداز اجرا تابعی که مربوط می‌شد به selnium بود بدون این که فراخوانی بشه اجرا می‌شد!!! ولی میدونم مشکل از tkinter هست ولی نیدونم از چی؟

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی