اطلاعات دوره
آموزش جاوا با زبان ساده – حل 90 تمرین با پروژه مدیریت هتل
مسیر آموزشی

آموزش جاوا با زبان ساده – حل 90 تمرین با پروژه مدیریت هتل

410,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 410,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر3.4
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:وحید باقی3.7
  • زمان:52 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

زبان جاوا یک زبان برنامه نویسی شی گراست و از زبان‌های کامپایلری–مفسری محسوب می‌شود. شعار زبان برنامه نویسی جاوا Write once, Run anywhere و به معنای “یک بار بنویس، همه جا اجرا کن” است. معنای این شعار این است که برنامه‌های نوشته شده با جاوا مستقل از سیستم عامل ( ویکی پدیا ) بوده و می‌توانیم یک برنامه را با همان شکل و شمایل در سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک اجرا کنیم. به یاد داشته باشید برای یادگیری برنامه‌نویسی هیچ‌وقت دیر نیست! در دوره آموزش جاوا به زبان ساده ، زبان جاوا از صفر و بدون هیچ پیش‌نیازی توضیح داده شده است و شما با هر سن و سطح تحصیلاتی می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین آموزش‌ها به‌گونه‌ای تدریس شده است که شما برنامه‌نویسی را یاد بگیرید و تفکر برنامه‌نویسی در شما شکل بگیرد. شاید ظاهر برخی سرفصل‌های آموزش همان مباحث تکراری کلاس‌های برنامه‌نویسی باشد، اما همان مباحث ساده دارای نکاتی می‌باشند که در کلاس‌های برنامه‌نویسی و دانشگاه‌ها به آن پرداخته نمی‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های آموزش جاوا ، وجود حل تمرین است که بیش از 90 سؤال را در مباحث مختلف مورد بررسی قرار دادیم تا علاوه بر آموزش، منبعی برای تمرین نیز در اختیار داشته باشید. پس‌ازاینکه تمامی نکات پایه‌ای جاوا را فراگرفتید، نوبت به نوشتن پروژه می‌رسد: اولین پروژه‌ای که در مجموعه مورد بررسی قراردادیم، ساخت یک ماشین‌حساب حرفه‌ای است. بااینکه در این بخش ماشین‌حساب را به‌صورت کامل پیاده‌سازی کردیم، ولی هدف از این پروژه فقط ساخت یک ماشین‌حساب نبوده و نکات بسیار زیادی را موردبررسی قراردادیم. پس از تکمیل ماشین‌حساب، نحوه ...
دوره آموزش جاوا با زبان ساده – حل 90 تمرین با پروژه مدیریت هتل دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 52 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط وحید باقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 410,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش جاوا با زبان ساده – حل 90 تمرین با پروژه مدیریت هتل را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Java سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Java در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی