اطلاعات دوره
آموزش WPF مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور
مسیر آموزشی

آموزش WPF مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور

378,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: 378,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سید مهدی حسینی3.5
  • زمان:34 ساعت و 43 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروز در آموزش سی شارپ ، آموزش صفرتا 100 و پروژه محور WPF در سی شارپ را بررسی میکنیم. بنیان نمایش ویندوز یا Windows Presentation Foundation که به‌اختصار WPF نامیده می‌شود، یک زیرسیستم گرافیکی برای رندر کردن واسط‌های کاربر در برنامه‌های کاربردی تحت ویندوز می‌باشد که توسط مایکروسافت معرفی شد. WPF بستری یکپارچه برای تولید واسط‌های کاربر فراهم کرده است. درگذشته ساختن واسط کاربری برای برنامه‌های تحت ویندوز  نیازمند استفاده از فناوری‌های مختلفی بوده است که WPF این امر را آسان‌تر ساخته است. همچنین WPF امکان همکاری مؤثر بین برنامه نویسان و طراحان واسط کاربر را مقدور ساخته است. درباره دوره از صفر تا صد آموزش WPF : در این آموزش شما ابتدا با WPF آشنا شده و مقدمات آن را یاد خواهید گرفت. پس از آموزش نکات تکمیلی، در انتها 2 نرم‌افزار بخشنامه و دفترچه تلفن را با توجه به مباحث تدریس شده، پیاده‌سازی خواهیم کرد. در آموزش WPF نحوه ساخت برنامه‌های گرافیکی و طراحی استایل برای کنترل‌ها و ایجاد کنترل‌های سفارشی را فرامی‌گیرید. ایجاد رابط کاربری پیشرفته و زیبا، ریسپانسیو، مدرن، برنامه‌های چندزبانه، کار با تردها و… ازجمله آموزش‌های این دوره می‌باشد.   مواردی که در دوره صفر تا صد آموزش WPF یاد خواهید گرفت: آشنایی با xaml Resources آموزش کنترل‌های Textblock, Textbox, ListtView, TreeView, ListBox,Datagrid, RadioButton, Label, Checkbox, Passwordbox آموزش ایجاد کنترل‌های سفارشی، ترکیب کنترل‌ها با یکدیگر آموزش مباحث ToolTip – Custom ToolTip – TextRendering آموزش کامل پنل ها Panels – Canvas – Grid-UniformGr...
دوره آموزش WPF مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 34 ساعت و 43 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سید مهدی حسینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 378,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش WPF مقدماتی تا پیشرفته و پروژه محور را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی