اطلاعات دوره
آموزش پایتون رایگان مقدماتی تا پیشرفته + پروژه های جذاب
مسیر آموزشی

آموزش پایتون رایگان مقدماتی تا پیشرفته + پروژه های جذاب

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:سبزلرن0
  • مدرس:رضا دولتی0
  • زمان:77 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

حیف نیست محبوب ترین زبان برنامه نویسی دنیا رو  ناقص و بی هدف یادبگیری؟ ما تصمیم داریم دوره آموزش پایتون رو به نحوی آموزش بدیم که کامل ترین دوره آموزشی، هم در مقایسه با دوره های خارجی و هم در مقایسه با دوره های داخلی باشه و همه ی تجربه های تلخت رو از یادگیری برنامه نویسی بشوره ببره! این آموزش از زیر صفر و پایه ترین مبحث شروع میشه تا تخصصی ترین و پیشرفته ترین مباحث، هر قسمت کلی پروژه و تمرین حل می کنیم، برات تکلیف مشخص می کنیم، کاربردشو تو دنیای واقعی نشون میدیم و در آخر…؛این یعنی یک دوره صفر تا نزدیکای صد پایتون! این دوره کاملا رایگان برای شما ارائه میشه! در ادامه به طور کامل راجع به آموزش (Python) آکادمی سبزلرن توضیحات کامل می­دهیم.
دوره آموزش پایتون رایگان مقدماتی تا پیشرفته + پروژه های جذاب دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 77 ساعت می‌باشد که در سبزلرن توسط رضا دولتی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پایتون رایگان مقدماتی تا پیشرفته + پروژه های جذاب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی Python سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی Python در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

amirhosseinziaraty

من کامل دوره رو دیدم و این دوره فوق العادس چ برای اونایی تازه کارن چ برای کسایی مثل من ک قبلا کار کردن ولی مطالب زیادی یاد گرفتم از این دوره و بهتر از همه مدرس این دورس ک واقعا خسته نباشه و خیلی دمش گرم

sara1381

ببخشید چرا تکالیف و تمرینات وجود نداره؟

amirali_khan

سلام دوره عالی هست.لطفا برای بخش تکالیف پیگیری کنید.

nilsadehghan

سلام وقتتون بخیر. ممنون از دوره عالیتون . فقط تکالیف کجاست؟ تا قبل به روزرسانی یک سری تکالیف برای هر بخش بود ولی الان نیس

manimoradi

عالی (:

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی