اطلاعات دوره
آموزش داینامیک کردن Connection String در EF CodeFirst
مسیر آموزشی

آموزش داینامیک کردن Connection String در EF CodeFirst

86,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.3/5
وضعیت قیمت: 86,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آموزش داینامیک کردن Connection String در EF CodeFirst در برنامه های ویندوزی، بعد از اتمام پروژه و کدنویسی همیشه این نگرانی وجود دارد که چگونه با کاربر برنامه کم ترین چالش را جهت اجرا داشته باشیم. همین طور این موضوع که چگونه انتخاب نام دیتابیس و هم چنین ساخت آن در اولین اجرا را در اختیار کاربر قرار دهیم. در این آموزش به کمک ساخت و مدیریت فایل .ini کانکشن […]
دوره آموزش داینامیک کردن Connection String در EF CodeFirst دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط عبدالرحیم فرزانه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 86,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش داینامیک کردن Connection String در EF CodeFirst را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Ehs

سلام خسته نباشید من کانکشن استرینگ دینامیک با دیتابیس فرست می خواستم این امکان داره راهنمای کنید. ممنون میشم.

saber11

سلام اگر بخوایم دیتابیس رو تغییر بدیم باید چیکار کنیم؟ برای معماری 3لایه(MVC) مربوط به برنامه ویندوزی باید چیکار کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

saber11

سلام موقعی که قصد داریم از ADO.Net و SQL Connection ها استفاده کنیم باید چکار کنیم؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.

saber11

منظورم برای پلتفرم ویندوز اپلیکشین هست

محمد

سلام استاد خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم خواستم بدونم که فقط این امکان رو داره که بتونه اون سروری که واردش شدیم رو نشون بده یا اینکه تمام سرور ها رو نشون میده؟؟؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی