اطلاعات دوره
آموزش سی شارپ به صورت Material Design ؛ آموزش ساخت ماشین حساب مهندسی-برنامه نویسی
مسیر آموزشی

آموزش سی شارپ به صورت Material Design ؛ آموزش ساخت ماشین حساب مهندسی-برنامه نویسی

86,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 86,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:احمدرضا ویسی3.6
  • زمان:3 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش سی شارپ به صورت Material Design آموزش ساخت ماشین حساب مهندسی-برنامه نویسی در این دوره آموزشی قصد دارم تا مراحل 0 تا 100 ساخت پروژه ماشین حساب مهندسی با زبان سی شارپ را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. در این آموزش بیشتر روی UI های جدید و طراحی فرم های Responsive می پردازیم.در کنار این ها نکات برنامه نویسی زیادی نیز در بخش سی شارپ کار شده است. فهرست […]
دوره آموزش سی شارپ به صورت Material Design ؛ آموزش ساخت ماشین حساب مهندسی-برنامه نویسی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط احمدرضا ویسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 86,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سی شارپ به صورت Material Design ؛ آموزش ساخت ماشین حساب مهندسی-برنامه نویسی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های طراحی وب‌سایت سراسر اینترنت را در صفحه طراحی وب‌سایت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

عباس درویشی

سلام مرسی از اموزشتون شما در این آموزش با استفاده از موس روی اعداد و دکمها کلیک میکنید میشه راهنمایی کنید به چه صورت میشه اعداد رو از طریق کیبورد وارد کرد مثل ماشین حساب ویندکز

علیرضا

سلام.میشه بعد از اینکه فرم رو ساختیم بجای raidubuttonها ازradiobuttonهای دیگه استفاده کنیم

احمدرضا ویسی مدرس دوره

درود بر شما مانع خاصی وجود نداره

رامین

سلام ببخشید میشه اسم کامپوننتی که در این برنامه استفاده شده رو بگین ؟ فقط اسمشو

احمد

آموزش با استفاده از WPF هست؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی