اطلاعات دوره
کاملترین دوره آموزش SQL Server 2019 از مقدماتی تا پیشرفته با دانشجویان دانشگاه فردوس
مسیر آموزشی

کاملترین دوره آموزش SQL Server 2019 از مقدماتی تا پیشرفته با دانشجویان دانشگاه فردوس

1,000,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 1,000,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

معرفی دوره جامع آموزش SQL Server 2019: این دوره منطبق بر آخرین نسخه موجود نرم افزار، یعنی نسخه 2019 تدوین و آماده سازی شده است. مباحث در فصل های مختلف با رعایت اصول آموزش حرفه ای بیان شده اند و دارای ساختار آموزشی منظم هستند. نکات آموزشی در بیان و مثال های کاربردی به گونه ای هستند که سهولت و درک سریع را برای مخاطب ایجاد می کند و طبیعتاً به دنبال آن لذت یادگیری را در پی خواهد داشت و مخاطب از ابتدای دوره با ورود سریع به دنیای شگفت انگیز SQL Server و استفاده از آن، به مباحث پایگاه داده علاقه مند خواهد شد. مباحث ضمن رعایت جامعیت با مثال های متنوع و کاربردی بیان شده اند و از بیان ادبیات پیچیده، کد های سخت و ناخوانا و هر آن چه موجب افزایش پیچیدگی فرآیند یادگیری می شود، صرف نظر شده است. معرفی مدرس دوره جامع آموزش SQL Server 2019 این دوره توسط بهرام عادلیان تهیه و ضبط شده است. وی کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار هستند و در حال حاضر به عنوان مدرس در دانشگاه مشغول به کار می باشند. حیطه فعالیت ایشان، حوزه تحلیل سیستم و توسعه نرم افزار است. علاوه بر این موارد ایشان مقالات، تحقیقات محتوالی الکترونیکی گسترده ای تهیه نموده اند که برای بررسی این موارد می توانید به سایت سیویلیکا مراجعه نموده و از ریز رزومه ایشان اطلاع پیدا نمایید. ویژگی های دوره جامع آموزش SQL Server 2019 شروع سریع کار با SQL Server بیان مثال های جامع، متنوع و کاربردی بیان مباحث آموزشی بدون پیچیدگی و ابهام پوشش کامل مباحث SQL Server در سطح مقدماتی بهره بردن از ابزارها و تکنولوژی های آموزشی ارائه فایل کدهای برنامه ها و سایر فایل ه...
دوره کاملترین دوره آموزش SQL Server 2019 از مقدماتی تا پیشرفته با دانشجویان دانشگاه فردوس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط دانشجویان دانشگاه فردوس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,000,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کاملترین دوره آموزش SQL Server 2019 از مقدماتی تا پیشرفته با دانشجویان دانشگاه فردوس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی