اطلاعات دوره
آموزش تست نفوذ و حفظ امنیت در روتر
مسیر آموزشی

آموزش تست نفوذ و حفظ امنیت در روتر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.1
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:اشکان مقدس4.4
  • زمان:2 ساعت و 52 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش تست نفوذ و حفظ امنیت در روتر امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده افراد مختلف از دستگاه‌های هوشمند، بحث امنیت در این زمینه به شدت احساس می‌شود. در کشور ما سازمان‌ها و شرکت‌های زیادی وجود دارد که از روترها در شبکه خود استفاده می‌کنند. به دلیل استفاده خیلی زیاد از این دستگاه، تأمین امنیت این دستگاه به شدت احساس می‌شود، همانطور که امنیت ویندوز مهم است( آموزش تست […]
دوره آموزش تست نفوذ و حفظ امنیت در روتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 52 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط اشکان مقدس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تست نفوذ و حفظ امنیت در روتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

Amirm2305

واقعا ممنونم استاد دوره مفیدی بود

a.r.arab1947

سلام . این دوره رو به طور کامل دانلود کردم . خیلی عالی هست که به صورت رایگان در اختیارمون قرار گرفت و بخشی از نیاز ما رو پوشش داد . به نوبه ی خودم از مدرس دوره و همچنین سایت دانشجویار تشکر میکنم . ممنون از زحمات شما . به امید دوره های بیشتر در حوزه هک و امنیت شبکه در سایت دانشجویار . برای مدرس دوره و سایر عزیزان آرزوی موفقیت میکنم . سپاس .

soheylakazemi

سلام ممنون از شما دوست عزیز که با نظراتتون به ما در بهبود سایت کمک می کنید

صلاح

سلام این آموزشتون خیلی خوبه ولی دو تا بحث هست یکی اینکه صدا ش خیلی ضعیفه به زور متوجه میشیم یکش هم تصویره که کوچیکه وقتی دستورات رو تایپ میکنید توی تراک های اول اصلا مشخص نیست چی تایپ میکنید تصویرم بزرگ نمیشه با تشکر

ashkan_m مدرس دوره

سلام من خودم ویدیو ها رو قبل از اپلود تست کردم و مشکل صدا نداشت و توسط همکاران هم بازبینی شده و مشکلی نداشته از windows Media Player استفاده کنید اگر مشکل حل نشد هر جاش که متوجه نشدید بگید تا من خدمتتون ارسال کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی