اطلاعات دوره
آموزش بازیسازی، پارتیکل سیستم در یونیتی
مسیر آموزشی

آموزش بازیسازی، پارتیکل سیستم در یونیتی

62,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.5/5
وضعیت قیمت: 62,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

امروز خدمت شما عزیزان هستیم با معرفی کامل بخش پارتیکل در یونیتی,ازساخت یک پارتیکل ساده شروع کرده و تا ساخت افکت یک انفجار کامل. آموزش که درمقابل شماست برگرفته از سایت محبوب دیجیتال توترز است. در این به بررسی مباحث پارتیکل سیستم در یونیتی و ادیتور آن می پردازیم
دوره آموزش بازیسازی، پارتیکل سیستم در یونیتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط امین شیراوند مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 62,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازیسازی، پارتیکل سیستم در یونیتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازی سازی سراسر اینترنت را در صفحه بازی سازی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

imanlari

سلام و عرض ادب خدمت شما هنرجوی عزیز شما می تونید پارتیکل سیستم مورد نظر را تنظیم کنید و زیر مجموعه گیم ابجیکت که قراره برخورد روش انجام شود قراردهید سپس در صورتی اینکه شی بهم برخورد کرد پارتیکل سیستم را استارت یا اگر باید هیمشه در یک حلقه قرار گیر آن را از حالت غیر فعال به حالت فعال تبدیل کنید

مصطفی

با سلام من میخواهم در زمینه بازی سازی فعالیت کنم من میخوام بعد از برخورد دو آبجکت یک پارتیکل سیستم اجرا شود لطفا به من در این مورد کمک کنید من از کد زیر استفاده میکنم و این کد را به گلوله میدهم public ParticleSystem waterGun; void OnCollisionEnter2D(Collision2D col) { if (col.gameObject.CompareTag(“Player”)) { waterGun.Play(); } } در انتظار پاسخ شما با تشکر فراوان

game

سلام لطفا آموزش های اندروید رو بیش تر قرار بدید

شیراوند

سعی میکنیم تمام جوانب یک نرم افزار به طور کامل پوشش بدیم وساخت بازی برای اندروید یکی از اون جوانبه ودر مقیاس کلی تر قرار داره سعی شده در این اموزش تکنیک های بهینه سازی و ساخت یک پارتیکل گفته شه که در ساخت بازی های موبایل کاربرد داره وجزء از گیم است. در یک پکیج کلی ساخت گیم پرداخت به زوایا کلی یک بخش از نرم افزار ممکن نیست ووظیفه ما ایجاب میکنه علاوه بر پکیجهای ساخت گیم بخش های مختلف را به طور مفصل معرفی کنیم که نقصانی از طرف آموزش ما وجود نداشته باشه با تشکر

game

درست میگید آقای شیراوند اما این آموزش ها در سطح اینترنت زیاد است به عنوان مثال شما اگر آموزش GUISkin یونیتی رو بدید بسیار محبوب خواهد شد چون در اینترنت پیدا نمیشه این که چطور یک آبجکت رو برداریم و اسپرایت اون گوشه تصویر ظاهر شه و مثلا بعد از استفاده به عنوان باز کردن درب نابود شه و کلا GUISkin یونیتی رو کامل شرح بدید ممنون از آموزش های مفیدتون

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی