اطلاعات دوره
دوره جامع آموزش کورل ویدیو استودیو | تدوین فیلم با corel studio 2021
مسیر آموزشی

دوره جامع آموزش کورل ویدیو استودیو | تدوین فیلم با corel studio 2021

311,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 311,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با گذراندن این دوره خواهید توانست یک کلیپ ویدئویی با استفاده از ترکیب چند فیلم و تصویر و صدا و همچنین افزودن جلوه های زیبا، بسازید و لذت ببرید. از طرفی با توجه به مهم بودن مبحث شبکه های اجتماعی اینترنتی، امروزه بحث تعامل با این شبکه ها و ایجاد کانال و پیج در این شبکه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار هست پس بنابراین ساخت و تهیه و تدوین یک ویدیو بسیار مهم خواهد بود.
دوره دوره جامع آموزش کورل ویدیو استودیو | تدوین فیلم با corel studio 2021 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط عادل امیرآبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 311,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره جامع آموزش کورل ویدیو استودیو | تدوین فیلم با corel studio 2021 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حمید خسروی

عالی

رامتین نوابی

سلام خیلی مفید و عالی

محمد امین خداشناس

خدا رو شکر میکنم و بعد از برنامه انشا الله یواش بواش جلو بریم ویسیار متشکرم وخداوند اورا یاری دهد تا به خلق بشیریت خدمت کند انشا الله اجرکم عند الله ومن الله توفیق محمد امین خداشناس

محمد امین خدتشناس

با عرض سلام من واقعا از اساتیذ ها وبا الخص از جناب عادل امیر آبادی درود بر شما این گونه زحمت وخسته نباشید آموزش ها را اینگونه دست یافت متشکرم

adelamirabadi مدرس دوره

سلام موفق باشید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی