اطلاعات دوره
آموزش تری دی مکس از معرفی محیط تا رندر حرفه ای 3Ds Max با محسن پهلوان نشان
مسیر آموزشی

آموزش تری دی مکس از معرفی محیط تا رندر حرفه ای 3Ds Max با محسن پهلوان نشان

410,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.8/5
وضعیت قیمت: 410,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

3Ds Max چیست ؟ 3ds Max ابزارهای قدرتمندی را برای مدلسازی سه بعدی، تکسچرینگ، نورپردازی، ریگینگ، انیمیشن، دینامیک، ذرات و رندر فراهم می کند. این به توسعه دهندگان بازی، هنرمندان جلوه های بصری، معماران، طراحان، مهندسان و متخصصان تجسم امکان می دهد آثار هنری خیره کننده ای خلق کنند. علاوه بر این، رابط تعاملی و ابزارهای گردش کار 3ds Max کار متخصصان تجسم طراحی را آسان‌تر می‌کند. در دوره آموزش 3Ds Max چه می آموزید ؟ در این مجموعه تدریس برنامه 3DsMax بصورت قدم به قدم از مقدماتی تا متوسط ویژه کاربران تازه کار تدریس میشود. آشنایی با محیط نرم افزار بررسی منوهای کاربردی و دستورات مهم ترسیم انواع آبجکت های اولیه سه بعدی و اشکال خطی دو بعدی بررسی کامل پنجره متریال ادیتور، آشنایی با بافت ها و تکسچرها آشنایی با انواع نورها وساخت سایه ها بررسی انواع دوربین ها و انیمیشن آنها، تنظیمات لنز دوربین آشنایی با انواع رندرها و ساخت درب و پنجره ها این دوره چه بازارکاری دارد ؟ فعالیت و کار در شرکت های معماری و انیمیشن سازی سه بعدی طراحی غرفه های نمایشگاهی، انواع مبل و تخت و کابینت پیش نیازهای آموزش تری دی مکس چیست ؟ آموزش نرم‌افزار 3ds max 2019  هیچ‌گونه پیش‌نیازی ندارد و از صفر آموزش داده شده است . همچنین بخوانید:مایا یا تری دی مکس، بررسی 5 تفاوت اصلی سرفصل های دوره آموزش تری دی مکس : فصل اول: آشنایی با محیط نرم افزار، منوهای اصلی، ترسیم آبجکت های اولیه سه بعدی، ترسیم اشکال خطی و دو بعدی، کار با ابزارها و دستورات مهم فصل دوم: آشنایی با مودیفایر، کامپوند آبجکت، ادیت اسپیلاین، ترسیم انواع اش...
دوره آموزش تری دی مکس از معرفی محیط تا رندر حرفه ای 3Ds Max با محسن پهلوان نشان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 8 ساعت و 8 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط محسن پهلوان نشان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 410,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تری دی مکس از معرفی محیط تا رندر حرفه ای 3Ds Max با محسن پهلوان نشان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی