اطلاعات دوره
آموزش موشن گرافیک در افتر افکت (Motion Graphic) با سید مرتضی چاوشی
مسیر آموزشی

آموزش موشن گرافیک در افتر افکت (Motion Graphic) با سید مرتضی چاوشی

707,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.2/5
وضعیت قیمت: 707,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افترافکت یک نرم افزار قدرتمند برای خلق جلوهای بصری، موشن گرافیک، تصاویر متحرک و… است که توسط شرکت adobe ساخته شده و برای ساخت تیزرهای تبلیغاتی، موشن گرافیک و همچنین در اکثر فیلم و انیمیشن ها برای ایجاد صحنه ها و جلوه های ویژه استفاده می شود. موشن گرافیک از دو واژه موشن به معنای حرکت و گرافیک به معنای تصاویری همچون وکتورها و تصاویری که عموما با برنامه های گرافیکی […]
دوره آموزش موشن گرافیک در افتر افکت (Motion Graphic) با سید مرتضی چاوشی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سید مرتضی چاوشی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 707,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش موشن گرافیک در افتر افکت (Motion Graphic) با سید مرتضی چاوشی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

amirabbasz

با کمال احترام به آموزش دهنده و سایت اگر یک مطلب رو حتی به رایگان میخواید ارائه بدید انقدر خودتو پایین نیارید به خاطر کیفیت بد، اولا دوره از قسمت 6 به بعد صدا نداشت، واقعا دانشجویار نسبت به سایتای دیگه بدون فیلتر کردن آمورش هاش فعالیت میکنه و چند لول پایین تره. بازم ممنون

soheylakazemi

با سلام و وقت بخیر به شما دوست عزیز نظر شما کاملا درست هستش و سعی میکنیم اموزشهایی که جدید منتشر می کنیم از کیفیت بالاتری برخوردار باشند و در سیستم جدید یک بخش امکان سنجی آموزش داریم .

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی