اطلاعات دوره
آموزش مایا (maya) بهمراه صفر تا صد 2 پروژه عملی با هومن حسین خواه
مسیر آموزشی

آموزش مایا (maya) بهمراه صفر تا صد 2 پروژه عملی با هومن حسین خواه

174,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 174,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:10 نظر2.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:هومن حسین خواه2.8
  • زمان:7 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره آموزش مایا تخصصی وقتی صحبت از تخصصی بودن یک آموزش میشود، یعنی با استفاده از آن میتوانیم وارد بازار کار شده و کسب درآمد داشته باشیم. در دوره آموزش نرم افزار مایا تخصصی نیز به صورت کاملا حرفه ای و البته پروژه محور به آموزش نرم افزار گرافیکی Autodesk MAYA میپردازیم. انیمیشن سازی و متحرک کردن اشیا، دیگر یک آرزو نخواهد بود و هرکسی قادر به انیمیشن سازی میباشد. مایا (Autodesk MAYA) چیست؟ مایا یکی از پیشرفته‌ترین نرم‌افزار های ساخت انیمیشن، مدل‌سازی و متحرک‌سازی سه بعدی میباشد. MAYA به‌طور گسترده در استودیوهای فیلم‌سازی، انیمیشن و همین‌طور صنعت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌شود. این نرم افزار  تولید انیمیشن سه بعدی، مدتهاست در تهیه فیلم های سینمایی، صنعت بازی سازی، انیمیشن، جلوه های ویژه، شبیه سازی گرافیکی، تیزر سه بعدی، طراحی معماری و… کاربرد دارد. مخاطبین دوره : علاقه مندان به انیمیشن سازی افرادی که قصد یادگیری فیلم سازی دارند علاقه مندان به ساخت بازی های رایانه ای کسانی که قصد کسب درآمد از انیمیشن سازی را دارند و… آنچه در دوره آموزش مایا تخصصی فرا می گیرید در این دوره آموزشی کلیه قسمت های کلیدی و مهم نرم افزار مایا به صورت کاملاً پروژه محور آموزش داده می شود . نحوه بیان نکات بسیار روان و گویا می باشد که منجر به جذابیت آموزش MAYA و یادگیری سریع کاربران می شود. مباحث مدل سازی، تکسچرینگ، نور و سایه، انیمیشن، دوربین و رندر که دوستان علاقه مند می توانند طی مدت 7 روز کلیه قسمت های آموزش را فرا گرفته و کاملاً مسلط شوند. همچنین بخوانید:مایا یا تری دی مکس، بررسی 5 تفاوت ا...
دوره آموزش مایا (maya) بهمراه صفر تا صد 2 پروژه عملی با هومن حسین خواه دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط هومن حسین خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 174,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مایا (maya) بهمراه صفر تا صد 2 پروژه عملی با هومن حسین خواه را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی