اطلاعات دوره
دوره آموزش افتر افکت بهمراه 6 پروژه عملی با حمیدرضا شکربیگی
مسیر آموزشی

دوره آموزش افتر افکت بهمراه 6 پروژه عملی با حمیدرضا شکربیگی

755,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 755,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افتر افکت یک نرم‌افزار قدرتمند و محبوب در حوزه فیلم‌سازی است. این نرم افزار توسط کمپانی ادوبی ارائه شده و به طور گسترده‌ای توسط طراحان، تدوین‌گران، گرافیست‌ها، انیماتورها و هنرمندان مورد استفاده قرار گرفته ‌است. بدون اغراق می‌توان از افتر افکت به عنوان غول طراحی ویدئو نام برد؛ زیرا به طرز تمام عیاری در ساخت جلوه‌های بصری، موشن گرافیک و کامپوزیت به ایفای نقش می‌پردازد. بسیاری از کمپانی‌های فیلم‌سازی و انیمیشن‌سازی، پیشرفت‌ها و دستاوردهای خود را مدیون بهره‌برداری از این نرم‌افزار بیان کرده‌اند. خیلی ها به دنبال یک دوره آموزش افترافکت خوب می‌گردند تا وارد حوزه تولید محتوا شده و از رقبا عقب نمانند. سرفصل های آموزش جامع نرم افزار Adobe After Effects مقدمه معرفی  اولیه پنجره های نرم افزار آشنایی با محیط های کاربری روش های ایجاد Composition و بررسی  Composition Setting نحوه وارد کردن انواع فایل های صوتی و تصویری به نرم افزار به روش های مختلف دسته بندی و مرتب سازی فایل ها در پنجره Project نحوه ورود فایل های Sequence (فریم فریم) به نرم افزار تبدیل مسقیم فایل های وارد شده به کامپوزشین با روش های مختلف نحوه جابجایی روی کامپوزیشن ابزارهای Selection – Hand – Zoom رنگ بندی، قفل و حالت Solo لایه ها آشنایی با قسمت Shy و Parent تکثیر لایه ها برش زدن لایه ها با Split Layer آشنایی با Navigator ،Work Area و Trim Comp آشنایی با ابزارهای Rotation و Pan Behind بررسی کامل پارامترهای Transform یک لایه (Achor Point – Position – Rotation – Scale – Opacity) نحوه سه بعدی کردن لایه ها   آموزش ...
دوره دوره آموزش افتر افکت بهمراه 6 پروژه عملی با حمیدرضا شکربیگی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 16 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط حمیدرضا شکربیگی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 755,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش افتر افکت بهمراه 6 پروژه عملی با حمیدرضا شکربیگی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی