اطلاعات دوره
آموزش پابلیشر 2019،صفحه‌آرایی و طراحی‌کاتالوگ با Publisher
مسیر آموزشی

آموزش پابلیشر 2019،صفحه‌آرایی و طراحی‌کاتالوگ با Publisher

122,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.2/5
وضعیت قیمت: 122,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:سید موسوی0
  • زمان:1 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اهمیت آموزش پابلیشر شرکت مایکروسافت با ساختن سیستم عامل ویندوز سر زبان ها افتاد. پس از آن همواره با طراحی نرم افزار های کاربردی برای سیستم عامل محبوب خود، سعی در بیشتر کردن مشتریان کرد. مجموعه آفیس یکی از بزرگ ترین و کاربردی ترین مجموعه های نرم افزاری شرکت مایکروسافت میباشد. در این آموزش که زیر مجموعه آموزش آفیس 2019 میباشد قصد داریم تمامی بخش های این نرم افزار کاربردی را بررسی کنیم. آفیس سبب راحت تر شدن انجام کارهای اداری و حتی شخصی خواهد شد. آموزش پابلیشر نیز یکی از ملزومات برای صفحه آرایی و طراحی کاتالوگ و بروشور به ساده ترین روش ممکن خواهد بود. سرفصل های دوره آموزش پابلیشر معرفی پابلیشر توضیح بیشتر در رابطه با ابزار ها شیوه ساخت تراکت طریقه ایجاد پوستر و بنر طراحی کارت ویزیت و کارت پرسنلی پیش نیازهای دوره آموزش پابلیشر نیازمند هیچ پیش زمینه خاص و تخصصی نمیباشد. اما از آنجایی که این نرم افزار در سیستم عامل ویندوز نصب شده و آموزش داده میشود، شما نیازمند توانایی کار با سیستم عامل ویندوز هستید. از این جهت بایستی با ویندوز آشنا بوده و توانایی اولیه کار با آن را داشته باشید. به غیر از این موضوع، هیچ پیشنیاز دیگری برای این دوره لازم نخواهد بود. همچنین اگر نرم افزار اکسس شما نسخه 2016 میباشد میتوانید از آموزش های مشابه در آموزش آفیس 2016 استفاده کنید. این دوره مناسب چه افرادی است دوره آموزش پابلیشر متناسب با نیاز تمام کاربران سیستم عامل ویندوز خواهد بود. هر شخصی که از این سیستم عامل استفاده میکند، قطعا نیازی به تبلیغات گرافیکی خواهد داشت. این روزها برای تبلیغ کردن به یکی از روش ه...
دوره آموزش پابلیشر 2019،صفحه‌آرایی و طراحی‌کاتالوگ با Publisher دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سید موسوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 122,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پابلیشر 2019،صفحه‌آرایی و طراحی‌کاتالوگ با Publisher را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی