اطلاعات دوره
آموزش طراحی کنترل پیش بین مبتنی بر مدل MPC در متلب MATLAB
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کنترل پیش بین مبتنی بر مدل MPC در متلب MATLAB

419,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 419,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محسن زارع4.4
  • زمان:2 ساعت و 24 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس به بررسی و نحوه طراحی یک کنترل گر پیش بین مبتنی بر مدل می پردازیم که برروی مورد آزمایشگاهی فرایند چهار مخزن شبیه سازی شده است. در ادامه آن به بحث کدنویسی این استراتژی با استفاده از نرم افزار متلب درحالت های چندمتغیره بدون قید می پردازیم و مباحثی نظیر اضافه کردن قید، کدنویسی با جعبه ابزار کنترل پیش بین (MPC Toolbox) و طراحی کنترل پیش بین صریح (Explicit Mpc) آموزش خواهیم داد.
دوره آموزش طراحی کنترل پیش بین مبتنی بر مدل MPC در متلب MATLAB دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محسن زارع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 419,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کنترل پیش بین مبتنی بر مدل MPC در متلب MATLAB را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سایر زبان‌های برنامه نویسی سراسر اینترنت را در صفحه سایر زبان‌های برنامه نویسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بهنام

از روی فایل pdf که فقط توضیح شفاهی داده میشد. اصلا جالب نبود!

مریم

خیلی خوب پیش رفت، بسیار فن بیان تاثیر گذاری دارنو من از فرادرس خیلی راضی ام.

میلاد

برای درک مفاهیم، کسی که پیش رمینه ای در این مورد (mpc) داشته باشه مفید هست. با تشکر از زحمات تون.

پویان

من پیش زمینه در رابطه با MPC داشتم. آموزش معمولی بود. در کل مدرس تسلط خیلی زیادی روی موضوع نداشت (یا شاید آمادگی بیان درس نداشت). در کل پیشمون نیستم اما خیلی هم فایل سطح بالایی نبود. در کل بابت زحماتتون کمال تشکر رو دارم.

آرتین

سلام آموزش خیلی خوبی بود. با تشکر از مهندس زارع، امکان آموزش حضوری نیست؟

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی