اطلاعات دوره
آموزش طراحی کنترل مقاوم H∞/H2 با الگوریتم های تکاملی و فراابتکاری
مسیر آموزشی

آموزش طراحی کنترل مقاوم H∞/H2 با الگوریتم های تکاملی و فراابتکاری

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش، پس از بررسی مدل ریاضی مدل دینامیکی سیستم تعلیق فعال خودرو، مساله کنترل مقاوم مربوط به طراحی کنترل کننده مناسب برای این سیستم بررسی شده و توسط دو الگوریتم بهینه سازی، به صورت عملی و گام به گام، در محیط نرم افزار متلب حل و بررسی شده است. مثال عملی مورد استفاده در این فرادرس، طراحی یک سیستم تعلیق فعال خودرو یا Active Car Suspension System است، که موضوع این طراحی، به صورت یک مساله کنترل مقاوم بیان و با استفاده از الگوریتم ژنتیک و بهینه سازی ازدحام ذرات (PSO) حل شده است. سیستم تعلیق خودرو، یکی از بخش های مهم خودروهای امروزی است که در طراحی آن، غالبا سه هدف اصلی مد نظر است، که این اهداف با بررسی مدل ریاضی سیستم، می توانند به صورت اهداف یک مساله کنترل مقاوم در نظر گرفته شوند و توسط یک کنترل کننده مقاوم، تامین شوند.
دوره آموزش طراحی کنترل مقاوم H∞/H2 با الگوریتم های تکاملی و فراابتکاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط دکتر سید مصطفی کلامی هریس مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی کنترل مقاوم H∞/H2 با الگوریتم های تکاملی و فراابتکاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

سلام مفاهیم مطرح شده ولی اگر کامل تر بود بهتر بود

محمد

خیلی عالی و کاربردی بود این آموزش و من رضایت کامل رو از این آموزش داشتم.

امید

آموزش بسیار خوب و کاربردی بود و من واقعا راضی هستم.

ashkan.habibnejad

ba salam be nazare man hatmane hatman baaaayad adame ghatiat haye system ham dar nazar gerefte mishod!aslan eshareyi ham nashode be bar taraf kardane adame ghatiat haye system..... controle moghavem bedoone barresiye adame ghatiat yekam kheyli naghese be nazaram ,.... 2vomin moshkel ham be nazare man tavabeye vazni bood ke baz ham barresi nashod !!

عیسی

آموزش خوبی بود. اگر مثال از زمانی که نمی توان صرفا با فضای حالت کار کرد و فقط تابع تبدیل سیستم در دسترس است و هم چنین نحوه ی تعیین توابع وزنی برای طراحی کنترل مقاوم هم گفته می شد بسیار عالی می شد.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی