اطلاعات دوره
آموزش کنترل مدرن – حل ۱۰۰ مساله
مسیر آموزشی

آموزش کنترل مدرن – حل ۱۰۰ مساله

699,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 699,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این آموزش ویدئویی، مقدمات جبر خطی را با گیلبرت استرنگ یاد خواهیم گرفت و مباحث مربوط به مقادیر ویژه و بردارهای ویژه را با ویلیام بروگن، کتابی که در سرفصل جدید وزارت علوم در سال 92 به عنوان یکی از اصلی ترین مراجع مطرح شده است. پس از گذر از جبر خطی این بار زمان یادگیری اصول کنترل مدرن است، از مدل سازی و نمایش سیستم ها تا حل معادلات در فضای حالت و بررسی پایداری، برای طراحی آماده ایم ولی قبل از آن باید مجوز خود را دریافت کنیم، کنترل پذیری و رویت پذیری به عنوان گام های صفرم طراحی فیدبک حالت و رویتگرها، قرار است روش طراحی متفاوتی را نیز به شما آموزش دهیم.
دوره آموزش کنترل مدرن – حل ۱۰۰ مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 32 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 699,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل مدرن – حل ۱۰۰ مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سوزان

بسیار رسا و واضح توضیح دادند مسائل را خیلی دقیق و با حوصله حل کردند سوالی در ذهن باقی نمیماند.

مهران

با سلام. بسیار بسیار زیاد از استاد گرامی متشکرم بابت تدریس روان و دقیق ایشان.

علی

کلا از شخصیت و نحوه تدریس و فن بیان مدرس خیلی خیلی راضی بودم و باعث شد خیلی در خاطرم ماندگار بشه.

علی پهلوان

عالی عالی عالی عالی. دستخوش به این انرژی. دستخوش واقعا دستخوش. تمام مطالب پوشش دادن. مثال حل کردن. این اموزش واقعا عصاره ای بود از تمام کتاب های کنترل مدرن و بهترین روش ها و نکات دران  اموزش داده شدند. واقعا به عنوان یک دانشجوی ایرانی به ایشون افتخار میکنم. انشاالله خداوند به خودشون عمر با عزت بدهد. بازم میگم عالی هست این اموزش

مهدی

یه کلام: عااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی. همین.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی