اطلاعات دوره
فیلم آموزشی حل مشکل محتوای مخفی شده در فلش
مسیر آموزشی

فیلم آموزشی حل مشکل محتوای مخفی شده در فلش

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:19 نظر3.8
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:صادق پاسبان3.9
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فیلم آموزش قصد دارم شما را با نکاتی در رابطه با فلش آشنا کنم تا با استفاده از آن بتوانید محتوای مخفی شده فلش را با حالت اولیه باز گردانید. حجم فلش پر است اما محتوای فلش دیده نمی شود نام پوشه را در آدرس بار وارد نمایید محتوای پوشه را به شما نماشی می دهد . اما برای حل مشکل فیلم آموزشی را دنبال نمایید.
دوره فیلم آموزشی حل مشکل محتوای مخفی شده در فلش دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در دانشجویار توسط صادق پاسبان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره فیلم آموزشی حل مشکل محتوای مخفی شده در فلش را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سینما و تئاتر سراسر اینترنت را در صفحه سینما و تئاتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دانیال

سلام طبق دستورالعمل فیلم پیش رفتم ولی میزنه …….unable to change attribute مشکل کجاست؟ اسم هاشون رو مینویسه ولی نمیتونه خارج نمیکنه.

hassan

سلام ممنون از لطف شما. بسیار عالی بود. دمت گرم و نفست پر برکت

بهزاد

سلام. فلش من اصلا باز نمیشه توو properties هم میزنه خالیه.. هیچ آیکون usb هم نمیاره وقتی میزنی به سیستم…چه راهی پیشنهاد میکنید؟ ممنون

shin

واقعا خیییییییییییییییییییییییییییییییییییلی مرسی.دو ثانیه ای حل شد.

عرفان

دمتون گگگگرررررررررررمممممممممممممم….. واقعا ایول دارین

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی