اطلاعات دوره
آموزش مفاهیم اولیه معاملات در بورس اوراق بهادار
مسیر آموزشی

آموزش مفاهیم اولیه معاملات در بورس اوراق بهادار

85,050 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 85,050 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

دوره آشنایی با مفاهیم اولیه معاملات در بورس اوراق بهادار چیست؟ اگر شما هم قصد سرمایه‌گذاری داشته باشید و برای انجام سرمایه‌گذاری دست به تحقیق زده باشید، بدون شک دررابطه‌با بورس و موضوعات مربوط به آن نیز شنیده‌اید. بازار بورس و معاملات سهام در دنیا به‌عنوان یکی از شفاف‌ترین و رقابتی‌ترین بازارها در بین همه بازارهای مالی به‌حساب می‌آید. ارزش سهام شرکت‌ها در برخی موارد در کوتاه‌مدت به دلایل متعددی مانند تحولات سیاسی دچار افت یا نوسانات مختلف شود، اما در میان‌مدت و بلندمدت ارزش این سهام به ارزش واقعی خود که ناشی از تولیدات و محصولات شرکت انتشاردهنده سهام است، باز می‌گردد. به همین جهت با استفاده از تحلیل مناسب و درک همه‌جانبه موارد مرتبط باارزش سهام می‌توان از روند تغییرات ارزش سهام مطلع شد. مقایسه روند افزایش قیمت شاخص بورس در ایران با بازارهای مشابه از جمله بازار طلا، ارز و مسکن در سال گذشته بیانگر این حقیقت است که اگرچه در بازه‌های زمانی کوتاه به دلیل تحولات سیاسی و اتفاقات بازارهای طلا و ... سود‌هایی برای افراد داشته است، اما به‌طورکلی در بازه‌های زمانی بلندمدت روند افزایش ارزش سهام گاها تا چندبرابر ارزش اولیه این سهم‌ها بوده است. از سوی دیگر بازار بورس در مقایسه با بازارهایی مانند بازار ارزهای دیجیتال و بازارهای خارجی مثل فارکس مزایایی همچون عدم وجود مشکلات قانونی و بی‌ارزش شدن دارایی به دلیل ریسک‌های بسیار بالا در بازارهای نامبرده را نیز دارد. در کنار همه مطالب ذکر شده باید به این نکته نیز توجه شود که حضور در بازار بورس اوراق بهادار مانند هر فعالیت اقتصادی دیگر نیازمند آشنایی با چهارچوب کلی امر، درک فضای کار و از همه مهم‌تر آشنایی با چگونگی انجام معاملات است. در دوره آشنایی با مفاهیم اولیه معاملات در بورس اوراق بهادار ضمن آشنایی با همه تعاریف و مفاهیم اولیه به موضوعات تخصصی‌تر مانند موارد زیر پرداخته شده است: آشنایی با همه تعاریف و اصطلاحات بررسی کلیات و قوانین موجود آشنایی با تابلوخوانی انواع افزایش سرمایه آشنایی با روان‌شناسی بازار آشنایی با استراتژی‌های معامله‌گری   هدف از برگزاری دوره آشنایی با مفاهیم اولیه معاملات در بورس اوراق بهادار چیست؟ باتوجه‌به وجود منابع مختلف و وجود منابع غیراستاندارد و گمراه‌کننده، اصلی‌ترین هدف این دوره آشنایی مخاطبان با همه ابعاد معاملات در بورس اوراق بهادار و کمک به مخاطبان برای حضوری مفید در این بازار بوده است. به همین ترتیب با استفاده از آموزش‌های ارائه شده در این دوره مخاطبان می‌توانند فعالیت در این بازار را شروع کنند و با کسب تجربه به کسب سود و درآمدهایی ایده‌آل از این بازار دست پیدا کنند.   دوره آشنایی با مفاهیم اولیه معاملات در بورس اوراق بهادار برای چه کسانی مناسب است؟ در این دوره مباحثی گنجانده شده است که همه گروه‌ها و افراد علاقه‌مند بتوانند با حضور در این دوره شروعی صحیح در جهت حضور در بازار بورس اوراق بهادار داشته باشند. موضوعاتی که در این دوره مورد بررسی قرار می‌گیرند برای همه کسانی که قصد فعالیت در بازار بورس را دارند مفید و کارآمد خواهد بود.
دوره آموزش مفاهیم اولیه معاملات در بورس اوراق بهادار دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمدرضا حیدرنیا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 85,050 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مفاهیم اولیه معاملات در بورس اوراق بهادار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بورس سراسر اینترنت را در صفحه بورس در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی