اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معاملات الگوریتمی با پایتون در بازارهای مالی، طراحی استراتژی
مسیر آموزشی

آموزش معاملات الگوریتمی با پایتون در بازارهای مالی، طراحی استراتژی

439,450 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: 439,450 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در شروع به طور خلاصه باید گفت که در این دوره یاد میگیریم " کِی بخریم " و " کِی بفروشیم " و چگونه ریسک معاملاتی و ضرر خود را با کدنویسی "حداقل" کنیم. در این دوره چارت معاملات سهام در پایتون رسم شده و اندیکاتورهای MACD, RSI , Moving Average, Stocastic, Bollinger Band را پیاده سازی کرده و سیستم های معاملاتی خودکار مبتی بر هر کدام از این اندیکاتور ها را خواهیم آموخت. سپس در پایان هر فصل می آموزیم که کدام استراتژِ معاملاتی بیشترین بازدهی را دارد. با این آموزش از 95 درصد معامله گران بازار جلوتر باشید...
دوره آموزش معاملات الگوریتمی با پایتون در بازارهای مالی، طراحی استراتژی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 46 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط سجاد جمالیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 439,450 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معاملات الگوریتمی با پایتون در بازارهای مالی، طراحی استراتژی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی