اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره آموزش نقشه برداری با پهپاد - متوسط
مسیر آموزشی

دوره آموزش نقشه برداری با پهپاد - متوسط

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.9/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره رایگان اجزاء سیستم نقشه برداری با پهپاد، انواع و قیمت پهپاد نقشه برداری، خطای دوربین تصویربرداری، روش طراحی خطوط پرواز اتوماتیک را بررسی می کنیم. همانطور که می دانید امروزه استفاده از پهپاد در نقشه برداری بسیار رایج شده است. به همین دلیل اگر یک دانشجو، کارمند، مدیر شرکت و یا کارفرما در حوزه نقشه برداری هستید، می بایست با تکنولوژی پهپاد فتوگرامتری به خوبی آشنا شوید. دوره پایه نقشه برداری با پهپاد به شما دید وسیعی نسبت به سامانه پهپاد فتوگرامتری می دهد. در این دوره با اجزاء این سیستم، انواع پهپاد های نقشه برداری، قیمت پهپادهای نقشه برداری، خطای دوربین های تصویربرداری، روش های طراحی خطوط پرواز اتوماتیک و همچنین کاربردهای فتوگرامتری آشنا می شوید. علاوه بر این با محصولاتی نظیر ارتوفتو، ابرنقاط و DEM نیز آشنا خواهید شد.
دوره دوره آموزش نقشه برداری با پهپاد - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط میثم رفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزش نقشه برداری با پهپاد - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی عمران سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی عمران در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی