اطلاعات دوره
آموزش کامل نرم افزار Winrar
مسیر آموزشی

آموزش کامل نرم افزار Winrar

15,200 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 15,200 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کامل نرم افزار Winrar قصد داریم به آموزش کامل این نرم افزار فشرده ساز بپردازیم و نحوه کار با این نرم افزار را بصورت مبتدی تا حرفه ای آموزش دهیم. نرم افزار وین رار یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت فایل های فشرده می باشد. که از winrar برای کاهش حجم فایل های استفاده می شود. این نرم افزار می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل ها دیگر با فرمت های مختلف فشرده سازد. این نرم افزار علاوه بر نسخه دستکتاپ دارای نسخه موبایلی هم است. افرادی که با دانلود فایل و همچنین در زمینه آپلود فایل در وبلاگ ها یا سایت ها سروکار دارند حتما باید با این نرم افزار کاربردی آشنا باشند و به راحتی بتوانند با این نرم افزار کار کنند و فایل های خود را فشرده سازی کنند یا از حالت فشرده خارج کنند. در این دوره آموزشی، به آموزش کامل این نرم افزار از صفر تا پیشرفته پرداخته ایم تا بتوانید پس از این دوره با وین رار به راحتی کارهای خود را انجام دهید.
دوره آموزش کامل نرم افزار Winrar دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مهدی ابوالحسنی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 15,200 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل نرم افزار Winrar را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

البرز محمدی

خوب بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی