اطلاعات دوره
آموزش ترفندهای واتساپ
مسیر آموزشی

آموزش ترفندهای واتساپ

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این ویدیو کوتاه چند مورد از ترفندهای واتساپ WhatsApp را به شما آموزش می دهیم. با چند ترفند از اپلیکیشن واتساپ در خدمت شما هستیم. شاید این مورد برای شما پیش آمده باشد که بخواهید استاتوس یک اکانت در واتساپ را بدون متوجه شدن آن شخص، مشاهده کنید در این ویدیو این ترفند را همراه با  نحوه حذف اکانت و فعال کردن قفل اثر انگشت در واتساپ و چند ترفند کاربردی دیگر آموزش می دهیم.  "آموزش ترفندهای واتساپ" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره آموزش ترفندهای واتساپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط پارسا گوهری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ترفندهای واتساپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی