اطلاعات دوره
تبدیل فایل های بزرگ به چند فایل زیپ کوچک تر
مسیر آموزشی

تبدیل فایل های بزرگ به چند فایل زیپ کوچک تر

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تبدیل فایل های بزرگ به چند فایل فشرده و zip کوچک تر توسط نرم افزار winrar ذخیره سازی و ارسال فایل های بزرگ مشکل است به همین دلیل سایت های دانلود نرم افزار فایل های نرم افزاری حجیم را در چند فایل زیپ قرار می دهند که با اکسترکت کردن آنها کنار هم یک فایل حجیم ایجاد می شود. در این ویدیو ببینیم که چطور با winrar یک فایل بزرگ را در چند فایل کوچک زیپ تقیسم کنیم.
دوره تبدیل فایل های بزرگ به چند فایل زیپ کوچک تر دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد قاسمپور شیرازی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تبدیل فایل های بزرگ به چند فایل زیپ کوچک تر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی