اطلاعات دوره
آموزش نمونه برداری و بازسازی اطلاعات در سیستم های کنترل دیجیتال
مسیر آموزشی

آموزش نمونه برداری و بازسازی اطلاعات در سیستم های کنترل دیجیتال

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:16 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود مولا4.6
  • زمان:2 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس علاوه بر آموزش مباحث تئوری نمونه برداری ضربه ای و نگهدارنده های مرتبه صفر (ZOH) و مرتبه اول (FOH)، با حل مثال های عملی در هر مبحث و استفاده از تولباکس های متلب، این دو حوزه مهم کنترل دیجیتال تبیین خواهد شد. سرفصل هایی که در این آموزش به آن پرداخته می شود، سیستم های کنترل دیجیتال، بازسازی سیگنال های اصلی، قضیه نمونه برداری نایکوئیست – شانون و ... می باشد. نقطه قوت این آموزش این است که به طور کامل به توضیح مباحث مربوطه پرداخته شده است و آموزش توسط یکی از بهترین مدرسین متخصص در این زمینه، انجام شده است.
دوره آموزش نمونه برداری و بازسازی اطلاعات در سیستم های کنترل دیجیتال دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود مولا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نمونه برداری و بازسازی اطلاعات در سیستم های کنترل دیجیتال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مهندسی برق سراسر اینترنت را در صفحه مهندسی برق در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید روستایی

بخش های نمونه برداری عالی بودند.

مصطفی رضایی

با استفاده از این فیلم آموزشی نیاز هایم در زمینه نمونه برداری مرتفع شد. متشکرم.

بهروز

سلام. مجموعه کاملی بود. اگر نمونه و مثال های عملی به همراه آموزش ارائه می شدند بهتر بود.

جواد غلامی

آموزش تصویری عالی بود. نمونه برداری ها به خوبی بیان شده بودند و استاد بسیار خوب تدریس کرده است.

مهدی بیگی

با سلام. من این آموزش را برای انجام پروژه ام تهیه کردم ولی متاسفانه خیلی مرتبط نبود. اما از الگوریتم های ارائه شده که بسیار عالی بودند استفاده کردم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی