اطلاعات دوره
آموزش بررسی پاسخ ورودی پله در شناسایی فرآیندهای صنعتی
مسیر آموزشی

آموزش بررسی پاسخ ورودی پله در شناسایی فرآیندهای صنعتی

299,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 299,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:8 نظر4.7
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:محمود مولا4.6
  • زمان:1 ساعت و 32 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نیاز به دانستن مدل فرایند صنعتی جهت طراحی و پیاده سازی کنترل کننده، جزئی از چرخه عملکردی خط تولید در صنعت است. از این رو با بیان یکی از انواع روش های کاربردی شناسایی مدل فرایندهای صنعتی، تلاش می شود گامی در جهت طراحی و اجرای دقیق تر کنترل کننده و در نهایت عملکرد بهتر در چرخه صنعتی برداشته شود.
دوره آموزش بررسی پاسخ ورودی پله در شناسایی فرآیندهای صنعتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمود مولا مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 299,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بررسی پاسخ ورودی پله در شناسایی فرآیندهای صنعتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید باقر

با عرض سلام و خسته نباشید و تشکر ویژه و فراوان بابت سایت پربارتون. بازم تشکر میکنم ازشما به خاطر مطالب ظریف و کامل و تسلط و علم اعضای سایت به نرم افزار متلب و سایر نرم افزار های دیگر که در رشته های دیگه کاربرد دارند. انتقادی که میشه گرفت این است که وقتی سیستم ما مجهول است و تابع تبدیل آن را نداریم چطور میایم ازش مشتق و انتگرال می گیریم. ولی در کل مجموعه آموزشی عالی بود و من با مشاهده این مجموعه توانستم چند سیستم را به روش مشابه شناسایی و ارایه دهم.

حسن یحیائی

با سلام. این آموزش را برای تدریس تهیه کردم. در ارائه مطالب توضیحاتش برایم مفید بودند. به نظرم کلیه عزیزانی که مبتدی هستند نیز می توانند از این آموزش استفاده مفید ببرند.

مصطفی یوسفی رامندی

با سلام. به نظر بنده این آموزش برای افراد مبتدی بود. من انتظار آموزش پیشرفته تری دارم.

علی مرجانیان

این آموزش را برای معرفی به دانشجوها برای یادگیری بهتر معرفی کردم و آموزش خوبی بود بخش عملی عالی بود ولی به نظرم بخش تئوری باید بهتر شود.

مجتبی فرزین فر

با سلام و تشکر. به نظر بنده نقاط قوت این آموزش این است که کلیه سرفصل ها و مطالب را خوب پوشش داده و استاد خیلی خوب تدریس میکند.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی