اطلاعات دوره
آموزش اجرای انواع راه پله در ساختمان
مسیر آموزشی

آموزش اجرای انواع راه پله در ساختمان

569,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 569,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.6
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:مجیدرضا آخوندان4.3
  • زمان:9 ساعت و 42 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف از ارائه این فرادرس، آموزش نحوه اجرای دقیق و اصولی پلکان‌ ها بوده و اهمیت این موضوع تا آنجایی است که حتی در تکنولوژی جدید ساختمان‌ ها، پلکان جزئی از بخش‌ های سازه‌ ای یک سازه تلقی می‌ شود و اجرای دقیق آن نیازمند هم تجربه و هم مقداری علم هندسه است. اجرای پلکان‌ ها به‌ صورت دقیق، همیشه دغدغه پیمانکاران بوده است، مخصوصا مواردی مانند: حفظ شیب استاندارد و ارتفاع استاندارد هر تک پله، لذا در این فرادرس توضیحاتی را در این زمینه ارائه خواهیم داد.
دوره آموزش اجرای انواع راه پله در ساختمان دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 42 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجیدرضا آخوندان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 569,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اجرای انواع راه پله در ساختمان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

حمیدرضا

آموزش رو به صورت کامل مشاهده کردم از نظر من آموزش به جا و کاملی بود.

صمد

برای طراحی که داشتم کمک کننده بود.

نوید

خوب بود، تونستم اطلاعات مورد نیازمو به دست بیارم.

علی

خوب بود و نیاز من رو برطرف کرد.

بیتا

چون من دیدی نسبت به اجرا نداشتم این آموزش خیلی برام مفید و راضی بودم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی