اطلاعات دوره
آموزش مانیتورینگ صنعتی با وین سی سی فلکسیبل WinCC Flexible – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش مانیتورینگ صنعتی با وین سی سی فلکسیبل WinCC Flexible – تکمیلی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:آرش حیدری4.3
  • زمان:7 ساعت و 34 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در مبحث اتوماسیون صنعتی، نقش سیستم‌های نظارت، مانیتورینگ و کنترل یک نقش عمده و پر رنگ بوده و فراگیری دقیق و به کارگیری نرم‌افزارهای مربوط به آن از اهمیت فوق‌العاده ویژه‌ای برخوردار است. نرم‌افزار WinCC که محصول شرکت آلمانی زیمنس است، با توجه به فراگیری و امکانات فوق‌العاده و ویژگی‌های منحصر به‌ فرد، رتبه اول را در میان نرم‌افزارهای اتوماسیون صنعتی به خود اختصاص داده است. با فراگیری این فرادرس در سطوح مقدماتی و تکمیلی، شما قادر خواهید بود سیستم‌های نظارت و مانیتورینگ صنعتی را بر روی انواع HMI‎ و PC‎ راه‌اندازی و بهره‌برداری کنید
دوره آموزش مانیتورینگ صنعتی با وین سی سی فلکسیبل WinCC Flexible – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 34 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرش حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مانیتورینگ صنعتی با وین سی سی فلکسیبل WinCC Flexible – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی