اطلاعات دوره
ساخت درایو مجازی DVD/CD با نرم افزار DAEMON Tools
مسیر آموزشی

ساخت درایو مجازی DVD/CD با نرم افزار DAEMON Tools

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نحوه ساخت درایو مجازی برای ایمیج گرفتن از CD/DVD-با دانلود رایگان آموزش در این فیلم آموزش نحوه ساخت درایو مجازی به کمک نرم افزار DAEMON Tools را بررسی می کنیم. که به کمک این نرم افزار شما می توانید درایو مجازی DVD/CD بسازید، از DVD/CD یک ایمیج (Image) تهیه کنید، که بتوانید بدون لوح فشرده اجرا کنید، محتویات فایل ایمیج (Image) حذف، تغییر نام، ساخت فلدر و ویرایش کنید، فایل های ایمیج (Image) را رایت کنید و چندین امکان دیگر که این نرم افزار برای شما فراهم می کند. "ساخت درایو مجازی DVD/CD با نرم افزار DAEMON Tools" رایگان می باشد و می توانید این آموزش را به صورت رایگان دانلود کنید
دوره ساخت درایو مجازی DVD/CD با نرم افزار DAEMON Tools دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط مجید مهاجری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ساخت درایو مجازی DVD/CD با نرم افزار DAEMON Tools را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی