اطلاعات دوره
دوره آموزشی تصویرسازی داده ها در پایتون با Matplotlib
مسیر آموزشی

دوره آموزشی تصویرسازی داده ها در پایتون با Matplotlib

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.8/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد

توضیحات

مقدمه مصورسازی داده، ارائه‌ی گرافیکی داده است که هدف اصلی آن انتقال بهینه‌ی اطلاعات به کاربران از طریق نمایش روابط میان داده‌ها به کمک نمودارها است. Matplotlib از کتابخانه‌های معروف پایتون برای ترسیم نمودارهاست. زبان برنامه نویسی پایتون قدرت بسیار بالایی در پردازش داده ها دارد و همین امر باعث شده یکی از ابزارهای اصلی کابران و متخصصین حوزه علم داده به شمار رود. کتابخانه Matplotlib اولین کتابخانه مصورسازی داده ها بوسیله زبان پایتون میباشد که بسیار رایج و پرکاربرد است. با کمک مصورسازی داده میتوان الگوهای موجود در داده ها را شناسایی کرد و مصور سازی این داده‌ها راهی بهینه و مناسب برای کمک به درک و شناسایی الگوهای موجود در داده‌ها و انتقال مفاهیم میباشد و همچنین فرآیند تحلیل و تصمیم گیری مبتنی بر اطلاعات را راحت تر میکند. Matplotlib برای گنجاندن نمودارها در اپلیکیشن‌­ها با استفاده از ابزارهای گرافیکی پایتون مانند Tkinter، wxPyton و … API مبتنی بر شی­ گرایی فراهم می‌­کند. Matplotlib توسط JohnD.Hunter در سال 2003 توسعه داده شد.
دوره دوره آموزشی تصویرسازی داده ها در پایتون با Matplotlib دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در مدرسه بیگ دیتا توسط محمد حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی تصویرسازی داده ها در پایتون با Matplotlib را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی