اطلاعات دوره
دوره آموزشی Google Colab برای پروژه های علم داده
مسیر آموزشی

دوره آموزشی Google Colab برای پروژه های علم داده

49,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.3/5
وضعیت قیمت: 49,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آشنایی با محیط Google Colab کولب یک سیستم ابری رایگان است که به ما امکان اجرای کد های زبان های مختلف از جمله پایتون را بدون نیاز به تهیه سخت افزار گران قیمت می‌دهد. استفاده از این سیستم بسیار آسان است و برای استفاده از آن نیاز است که فقط به اینترنت دسترسی داشته باشیم. برای استفاده از سرویس Google Colab تنها چیزی که مورد نیاز است داشتن یک حساب Google است که از طریق ثبت نام استفاده از سرویس Gmail نیز به کاربران داده می‌شود. با ساخت حساب کاربری فضای 25 گیگابایتی در Google Drive به کاربران اختصاص داده می‌شود که میتوان با آپلود داده های خود در این محیط یا دانلود داده ها از سایت های دیگر به صورت مستقیم در Google Drive از این فضا استفاده کرد.
دوره دوره آموزشی Google Colab برای پروژه های علم داده دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 40 دقیقه می‌باشد که در مدرسه بیگ دیتا توسط محمد حیدری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 49,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره آموزشی Google Colab برای پروژه های علم داده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی