اطلاعات دوره
آموزش کامل برنامه نویسی سی پلاس پلاس
مسیر آموزشی

آموزش کامل برنامه نویسی سی پلاس پلاس

160,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.6/5
وضعیت قیمت: 160,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس قصد داریم در 16 ساعت بصورت کامل برنامه نویسی با زبان ++C را به زبان ساده آموزش دهیم. با آموزش کامل برنامه نویسی سی پلاس پلاس در خدمت شما هستیم. در آموزش پیش رو که حدود 16 ساعت ویدیو آموزشی می باشد قصد داریم بصورت کامل و از ابتدا به آموزش برنامه نویسی با زبان ++C بپردازیم. سی پلاس پلاس یکی از قوی ترین زبان های دنیاست که یک زبان شیء گرایی و سطح بالا و با قابلیت‌ های سطح بالا و سطح پایین می باشد. در این پکیج به آموزش دستورات نمی پردازیم بلکه روش برنامه نویسی با این زبان را آموزش می دهیم. این آموزش شامل 87 ویدیو آموزشی می باشد که از سطح مبتدی تا پیشرفته را شامل می شود و در آن بصورت کلی به مباحث: ساختار کلی برنامه های سی و سی پلاس پلاس، متغیر ها و ثابت ها، عملگر ها و عبارات، دستورات کنترلی، آرایه ها و رشته ها، اشاره گر ها، توابع، ورودی خروجی در سی پلاس پلاس، گونه شمارشی، کار با فایل در سی پلاس پلاس می پردازیم.
دوره آموزش کامل برنامه نویسی سی پلاس پلاس دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط رحیم لطفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 160,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کامل برنامه نویسی سی پلاس پلاس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان برنامه نویسی C و C++ سراسر اینترنت را در صفحه زبان برنامه نویسی C و C++ در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد گلیان

با تشکر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی