اطلاعات دوره
شکستن پسورد رمزنگاری شده در لینوکس با Bash Script
مسیر آموزشی

شکستن پسورد رمزنگاری شده در لینوکس با Bash Script

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش شکستن پسورد رمزنگاری شده در لینوکس قصد داریم با استفاده از ابزار Bash Script به کرک پسورد کاربران در لینکوس بپردازیم. لینوکس از لحاظ ساختاری تفاوت های زیادی با سیستم عامل ویندوز دارد. یکی از عمده تفاوت های ساختاری که بین این دو تا سیستم عامل وجود دارد و به امنیت این سیستم عامل ها مربوط است این است که لینوکس دید بهتری نسبت به ویندوز درخصوص امنیت ذخیره سازی پسوردهای کاربران دارد و باید گفت یک مکانیزم جالبی را بکار برده است تا پسوردهای کاربران را در خودش ذخیره سازی کند. از طرفی هم نحوه احراز هویت کردن کاربران توسط لینوکس نیز دارای نکته مهمی است. آنچه در آموزش شکستن پسورد رمزنگاری شده در لینوکس با Bash Script بیان می شود:
دوره شکستن پسورد رمزنگاری شده در لینوکس با Bash Script دوره‌ای با امتیاز نهایی 2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط کیوان رضازاده اقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره شکستن پسورد رمزنگاری شده در لینوکس با Bash Script را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی