اطلاعات دوره
آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال - متوسط

80,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 80,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال قصد داریم در حدود 6 ساعت به آموزش نحوه به کارگیری مبحث کاربردی اسیلاتور MFI در تحلیل ها و معاملات بپردازیم. در این دوره آموزشی بنا داریم که به مبحث کاربردی اسیلاتورها بپردازیم و چگونگی استفاده از اسیلاتور MFI در تحلیل ها و معاملات خود را بیان کنیم. کار کردن با اسیلاتورها ما را وارد بُعد دیگری از دنیای تحلیلگری می کند. اسیلاتورها ابزارهای کمکی در تحلیل هستند که با دریافت داده های نمودار قیمتی و استفاده از فرمول های ریاضی خاصی ترسیم می شوند. در دنیای تکنیکال اسیلاتورهای مختلفی وجود دارد که هر یک اطلاعات مهمی را اختیار ما می گذارد. نکته مهمی که در مورد اسیلاتورها وجود دارد این است که اکثر آن ها اطلاعاتی که دریافت می کنند فقط بر اساس پارامتر قیمت می باشد، اگر چه قیمت به شدت مهم است ولی اگر از اسیلاتوری استفاده کنیم که علاوه بر قیمت به پارامترهای بیشتری اشاره کند طبیعتا ارزش و قدرت آن اسیلاتور برای ما بالاتر خواهد بود. به همین دلیل قصد داریم شما را با اسیلاتوری آشنا کنیم که افزون بر پارامتر قیمت از اطلاعات دیگر هم بهره مند شوید. اسیلاتور انتخابی در این دوره «MFIِ» نام دارد. MFI که مخفف Money Flow Index است به معنای شاخص جریان نقدینگی می باشد.
دوره آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط فرهاد علیمرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 80,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اسیلاتور MFI در تحلیل تکنیکال - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های روش‌های تحلیل سراسر اینترنت را در صفحه روش‌های تحلیل در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

البرز محمدی

بسیار دوره کاربردی و خوبی بود.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی