اطلاعات دوره
آموزش طراحی، مدل‌سازی و دوخت دامن
مسیر آموزشی

آموزش طراحی، مدل‌سازی و دوخت دامن

219,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: 219,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:فاطمه یوسفی0
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش طراحی، مدل‌سازی و دوخت دامن از ابتدای خلقت بشر پوشش یکی از نیازهای اصلی انسان ها بوده است و هر شخصی با توجه به نوع سلیقه خویش ظاهر خود را آراسته می‌کند، و امروزه به این هنر بسیار اهمیت داده می‌شود زیرا آموزش این هنر می‌تواند به افراد کمک کند تا هم نیازهای پوشاک خود را تأمین کنند و هم بتوانند از این هنر کسب درآمد کنند، پس هنرجویان برای رسیدن به موفقیت در این رشته ابتدا باید با انواع شاخه‌های این رشته آشنا شوند که پایه و اساس این رشته دوره نازک‌دوزی است.   هدف از برگزاری دوره آموزش طراحی، مدل‌سازی و دوخت دامن چیست؟ هنر طراحی دوخت و خیاطی رشته‌ای پردرآمد و پرسود است و به راحتی، فقط با چندین وسیله ساده ضروری و چرخ خیاطی در منزل هم می‌توانید این هنر را انجام دهید. با یادگیری این دوره می‌توانید در دیگر شاخه‌های این رشته از جمله دوره‌های ضخیم‌دوزی، ژورنال دوزی، لباس شب و لباس عروس پیشرفت چشم گیری داشته باشید. و با یادگیری و تسلط بر مفاهیم این رشته می‌توانید انواع مدل مانتو، پیراهن، کت و دامن را به راحتی بدوزید.  دوره فعلی با محوریت طراحی دوخت و نازک‌دوزی انواع دامن است. در پایان دوره شما انواع برش و دوخت دامن‌ها را به همراه جزئیات چرخ‌کاری، الگوکشی، برش و دوخت انواع دامن‌ها، اعم از: دامن‌های فون دامن‌های خمره‌ای دامن‌های ترک دامن‌های کلوش دامن‌ با پیلی دامن‌ شلواری را فرا گرفته و مسلط می‌شوید.   ویژگی متمایز این دوره چیست؟ دوره‌های خیاطی متدهای مختلفی دارند که متد مورد نظر ما متد مولر است. زیرا متد مولر برگرفته از روش خیاطی آلمانی‌ها است، چون در واقع سایز بدن آلمانی‌ها و ایرانی‌ها به هم نزدیک است، این متد چند سالی است که وارد ایران شده است؛ متد مولر پیچیدگی و ظرافت کمتری نسبت به متد‌های گرلاوین و متریک دارد اما در عین حال متد دقیقی است یعنی می‌توانید بدون نقص و پرو، لباس را تحویل دهید پس می‌توان گفت که متد مولر بهترین متد برای یادگیری این هنر است.   این دوره برای چه کسانی مناسب است؟ امروزه بانوان سرزمین ما از مشاغلی که در منزل قابل انجام باشد به شدت استقبال می‌کنند ولی این هنر هم برای بانوان و هم برای آقایان می‌تواند بسیار پولساز باشد زیرا امروزه در جهان به صنعت مد و پوشاک بسیار اهمیت داده می‌شود ولی برخی از افراد برای فراگیری این هنر نمی‌توانند به آموزشگاه‌های خیاطی مراجعه کنند، به همین دلیل آموزش آنلاین برای این افراد بسیار مناسب است چون به راحتی می‌توانند با تلفن همراه خود در منزل هم از این آموزش‌ها بهره مند شوند و مهم نیست که فرد به چه اندازه‌ای با این هنر آشنا است، در این آموزش ها با نحوه صحیح و اصولی اندازه‌گیری، الگوکشی و دوخت انواع مدل لباس ها آشنا می‌شوند که بعد از اتمام دوره بدون کمک مربی می‌توانند از این هنر به خوبی استفاده کنند.
دوره آموزش طراحی، مدل‌سازی و دوخت دامن دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط فاطمه یوسفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 219,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی، مدل‌سازی و دوخت دامن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های صنایع دستی سراسر اینترنت را در صفحه صنایع دستی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی