اطلاعات دوره
آموزش الگوسازی دامن شلواری
مسیر آموزشی

آموزش الگوسازی دامن شلواری

137,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 137,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مداآکادمی0
  • مدرس:modaacademy0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

الگوسازی دامن شلواری الگوسازی یکی از مهمترین بخش های طراحی مد و لباس است. برای تبدیل شدن به یک طراح مد حرفه ای باید در این زمینه مهارت و تجربی کافی را کسب نمایید. برای حرفه ای شدن الگوسازی، ویدئوهای آموزشی طراحی الگوی مداآکادمی را دنبال نمایید.   شما می توانید با مشاهده ویدئو ارائه شده به راحتی تکنیک های طراحی الگو را آموخته و الگوی لباس خود و یا دیگران را طراحی و استفاده نمایید. و حتی به فکر تاسیس مزون لباس خود باشید. طراحی الگو حیاتی ترین مرحله تولید لباس است که طی آن قادر خواهید بود ایده خود را به لباس تبدیل کنید.   طراحی الگوی دامن شلواری با متد مولر اگر دامن راسته مولر را طراحی کرده باشید با کمی تغییر می توانید آن را به یک دامن شلواری زیبا و پر کاربرد تبدیل کنید. برای طراحی الگوی دامن شلواری با توجه به مدل به الگوی دامن اولیه، راسته، فون، کلوش و یا پیلی دار نیاز خواهید داشت. شاید تصور کنید دوخت شلوار سخت است و هرگز به این کار فکر نکنید. اما حقیقت این است که  الگوسازی و دوخت دامن شلواری خیلی هم راحت هست.   معرفی مدرس: راضیه لایقی من راضیه لایقی مدرس دوره های طراحی لباس، الگوسازی و دوخت در سایت مدا آکادمی هستم. فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد طراحی پارچه و لباس از دانشگاه هنر تهران هستم. از سال ۱۳۸۶ حرفه ی خیاطی رو شروع کردم و به خاطر علاقه ی فراوانی که به این حوزه داشتم دوره های متعدد در دانشگاه های مطرح کشور و برندهای معتبر آموزش دیدم و تجربه کسب کردم و امروز حاصل آموزش ها و تجربیات خود را در اختیار شما عزیزان قرار خواهم داد. پیش نیازهای دوره آموزشی دامن شلواری – آشنا به رسم الگوی دامن اولیه – آشنا به رسم الگوی دامن فون – آشنا به رسم الگوی دامن کلوش – آشنا به رسم الگوی دامن پیلی دار پکیج کامل الگوسازی ترم 1 را در لینک زیر ببینید. الگوسازی ترم 1   این آموزش به چه کسانی توصیه می شود؟ ۱. خانم های خانه دار که به خیاطی علاقمندند و دنبال کسب در آمد هستند. ۲. آقایانی که داری مزون و تولیدی خیاطی هستند. ۳. خانم های شاغل که به دنبال شغل دوم هستند. ۴. دوستانی که میخواهند الگوی خود را به روز کنند و دنبال الگوهای بدون پرو و حرفه ای هستند. ۵. طراحان لباس و استایلیست ها که میخواهند شناسنامه طرح خود را بنویسند. ۶. تمام عزیزانی که به حرفه خیاطی علاقه مند هستند.   نمونه دوخت های هنرجویان ترم1   لوازم مورد نیاز برای الگوسازی دامن شلواری – کاغذ الگو – قیچی کاغذ – نوار چسب – مداد و پاک کن – خط کش – پیستوله   لوازم مورد نیاز برای دوخت دامن شلواری – قیچی پارچه – صابون خیاطی – سوزن ته گرد – نخ و سوزن – چرخ خیاطی – سردوز – اتو – زیپ – لایی . بعد از گذراندن این دوره چه مهارت‌هایی به شما افزوده می‌شود؟ شما پس از مشاهده ویدئو با خیال راحت سفارش مشتری می گیرید و دامن شلواری زیبا با تنخور عالی برای خود و عزیزان آماده می کنید. این دوره باعث بالا رفتن تخصص شما در حوزه الگوسازی و دوخت خواهد شد. . نحوه خرید ویدئو آموزشی الگو دامن شلواری  در بالا صفحه سمت چپ بر روی کادر آبی (افزودن به سبد خرید) کلیک کنید. یا با ما تماس (۰۹۲۱۹۸۹۵۱۴۴) بگیرید.  ویا در واتساپ (۰۹۲۱۹۸۹۵۱۴۴) پیام دهید. برچسب ها آموزش_الگوی_دامن_شلواری، آموزشی، الگودوخت، الگوسازی، پکیج_آموزشی، دامن_شلواری
دوره آموزش الگوسازی دامن شلواری دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در مداآکادمی توسط modaacademy مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 137,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش الگوسازی دامن شلواری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های خیاطی سراسر اینترنت را در صفحه خیاطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی