اطلاعات دوره
الگوسازی ترم ۲ مقدماتی
مسیر آموزشی

الگوسازی ترم ۲ مقدماتی

999,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo0.2/5
وضعیت قیمت: 999,000 تومان
داده کافی برای بررسی قیمت وجود ندارد
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مداآکادمی0
  • مدرس:modaacademy0
  • زمان:نامشخص
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

توضیحات و سرفصل دوره دوره الگوسازی ترم 2 ، یک دوره عملی، کاربردی و برگرفته از جدیدترین آموزه‌های سیستم مولر و بومی شده با شرایط کسب‌وکار ایران است؛ که طی 2 ساعت، در قالبی کاربردی و گام ‌به گام مهارت‌های مورد نیاز الگوسازی را به شیوه‌ای نوین در اختیار فراگیران قرار می‌دهد. ساخت الگو برای تولید لباس به مهارت نیاز دارد. این مرحله اساسی، یعنی ساخت الگو در توسعه برندتان به شما کمک می کند تا تناسب لباس را تصویرسازی کنید و درباره طیف سایزهای لباستان تصمیم گیری نمایید. اساسا الگوها، شکاف بین ایده پردازی و تولید را پر می کنند که این فرآیند هم برای برند و هم برای تولید کننده لباس سودآور خواهد کرد. شناخت اصول الگوسازی ترم 2، بینشی را درباره نحوه شکل گیری لباس ایجاد خواهد کرد. محتوای آموزشی پیش‌رو، بر اساس به روزترین متدها، تکنیک‌ها و روش‌های آزموده شده در سیستم مولر و البته بومی شده و متناسب با شرایط محیط کسب‌وکار پوشاک ایران تدوین شده است. این دوره بخشی از بسته «آموزش ویدئویی الگوسازی مقدماتی تا پیشرفته مداآکادمی» است. بسته شامل آموزش تمام تکنیک‌های الگوسازی مانند رسم انواع الگوهای زنانه دامن، شلوار، مانتو، پالتو شومیز، پیراهن مجلسی و ..  است. در دوره الگوسازی ترم 2 مباحثی همچون رسم الگوهای بالاتنه، آستین کتی، شومیز و مانتو آموزش داده می شود. حاصل دوره فراگیری الگوسازی مقدماتی به طور کامل. تاکید این آموزش بر روی جنبه‌های عمومی‌تر این الگوها است، تا همه با هر سطحی از مهارت الگوسازی و دوخت بتوانند از این دوره استفاده کرده و از آن چیزی را بیاموزند. پیش‌نیاز دوره نیازمند پیش نیاز الگوسازی ترم 1 است. طی کردن  این دوره‌ می‌تواند در درک هر چه بیشتر مفاهیم موثر واقع شود. مخاطب افراد علاقه‌مند به خیاطی و طراحی لباس هنرآموزان طراحی و دوخت صاحبان کسب و کار مدیران تولید مدیران هنری صاحبان ایده  مزون داران سرفصل دوره   رسم الگوی اولیه بالاتنه رسم الگوی آستین کتی رسم الگوی یقه های مسطح انتقال پنس ها رسم یقه مردانه رسم الگوی پیراهن شومیز https://instagram.com/modaacademy.ir https://modaacademy.ir برچسب ها الگو آستین، الگو بالاتنه، الگو جمینی، الگو دستی، الگو شومیز، الگو مانتو، الگو مقدماتی، الگو یقه، الگو یقه خشتی، الگوسازی، الگوکشی، انتقال پنس، انتقال پنس ها، برش پرنسسی، برش عصایی، رسم الگو، ساسون، طراحی الگو، یقه دلبری، یقه قایقی، یقه هفت
دوره الگوسازی ترم ۲ مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 0.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره نامشخص می‌باشد که در مداآکادمی توسط modaacademy مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 999,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره الگوسازی ترم ۲ مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های خیاطی سراسر اینترنت را در صفحه خیاطی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی