اطلاعات دوره
آموزش کار با برنامه پیکس آرت (PicsArt) - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کار با برنامه پیکس آرت (PicsArt) - مقدماتی

14,750 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.1/5
وضعیت قیمت: 14,750 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش کار با برنامه پیکس آرت قصد داریم بصورت کوتاه شما را با اپلکییشن ویرایش تصویر PicsArt آشنا کنیم. نرم افزار پیکس آرت یکی از کامل ترین و بهترین نرم افزارهای گرافیکی (اندروید) برای ادیت فیلم و عکس، ساخت پوستر، لوگو است که می توان با آن اکثر کارهای گرافیکی را انجان داد. PicsArt یک نرم افزار محبوب و کارآمد و پرکاربرد برای موبایل است، می توان این نرم افزار را به عنوان نرم افزار فتوشاپ موبایل معرفی کرد که در بعضی موارد قدرتمند تر از فتوشاپ عمل می کند و به عنوان بهترین برنامه فتوشاپ عکس برای موبایل شناخته می شود. نسخه های مختلفی از پیکس آرت منتشر شده است که در نسخه های جدید قابلیت های بسیاری خوبی اضافه شده مثل حذف پس زمینه و کار با پرده سبز و موارد این چنینی. در این دوره شما را ابتدا با محیط این نرم افزار آشنا کرده و بخش های مختلف آن را معرفی کرده و سپس به صورت مبتدی به آموزش بخش هایی از آن می پردازیم. در واقع در این دوره قصد داریم فقط یک دیده کلی از این نرم افزار دهیم و شما را برای یادگیری حرفه ای تر این نرم افزار آماده کنیم.
دوره آموزش کار با برنامه پیکس آرت (PicsArt) - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط Avangard مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 14,750 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با برنامه پیکس آرت (PicsArt) - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی