اطلاعات دوره
کاملترین دوره آموزش SQL Server 2019 از مقدماتی تا پیشرفته با بهرام عادلیان
مسیر آموزشی

کاملترین دوره آموزش SQL Server 2019 از مقدماتی تا پیشرفته با بهرام عادلیان

1,000,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 1,000,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:32 نظر4.5
  • آموزشگاه:دانشجویار3.6
  • مدرس:بهرام عادلیان4.5
  • زمان:26 ساعت و 29 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این دوره منطبق بر آخرین نسخه موجود نرم افزار، یعنی نسخه 2019 تدوین و آماده سازی شده است. مباحث در فصل های مختلف با رعایت اصول آموزش حرفه ای بیان شده اند و دارای ساختار آموزشی منظم هستند. نکات آموزشی در بیان و مثال های کاربردی به گونه ای هستند که سهولت و درک سریع را برای مخاطب ایجاد می کند و طبیعتاً به دنبال آن لذت یادگیری را در پی خواهد داشت و مخاطب از ابتدای دوره با ورود سریع به دنیای شگفت انگیز SQL Server و استفاده از آن، به مباحث پایگاه داده علاقه مند خواهد شد. مباحث ضمن رعایت جامعیت با مثال های متنوع و کاربردی بیان شده اند و از بیان ادبیات پیچیده، کد های سخت و ناخوانا و هر آن چه موجب افزایش پیچیدگی فرآیند یادگیری می شود، صرف نظر شده است.
دوره کاملترین دوره آموزش SQL Server 2019 از مقدماتی تا پیشرفته با بهرام عادلیان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 26 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در دانشجویار توسط بهرام عادلیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 1,000,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کاملترین دوره آموزش SQL Server 2019 از مقدماتی تا پیشرفته با بهرام عادلیان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های پایگاه داده سراسر اینترنت را در صفحه پایگاه داده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

میلاد

من از قبل با آقای عادلیان و نحوه تدریسشون آشنا هستم. مباحث رو ساده و قابل فهم توضیح میدن. من دوره های ایشون رو پیشنهاد میکنم استفاده کنین.

bahram.adeliyan مدرس دوره

درود بر شما میلاد عزیز سپاس از لطف شما

نصیر بهرامی دوست

بسیار دوره عالی بود … فن بیان و لحن استاد بسیار دلنشین است و کیفیت ضبط ویدئو ها و غیره نشان از این دارد استاد عادلیان برای مخاطب خود ارزش زیادی قائل بوده اند. همچنین از سرفصل ها و مطالب ارائه شده معلوم است مدرس زمان بسیار زیادی را صرف جمع آوری و تدریس مطالب کرده است که در نوع خود جالب توجه است. درپایان از جناب عادلیان و مجموعه دانشجویار بابت انتشار این دوره کمال تشکر را دارم.

bahram.adeliyan مدرس دوره

با سلام بسیار ممنون از لطف و نظر ارزشمند شما خوشحالم که دوره آموزشی مورد رضایت شما بوده است. شاد و پیروز باشید

uni.ranjbari

بسیار عالی بود، ممنون از استاد عادلیان

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی