اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کنترل فرایند آماری (SPC) در مینی تب - مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش کنترل فرایند آماری (SPC) در مینی تب - مقدماتی

28,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 28,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در فیلم آموزش کنترل فرایند آماری در minitab قصد داریم بصورت مقدماتی شما را با ابزار هفتگانه SPC در مینی تب آشنا کنیم. کیفیت مهم ترین عامل برای باقی ماندن در محیط رقابتی حال حاضر است برای اینکه بتوانیم کیفیت را مورد مطالعه قرار دهیم نیاز به ابزارهای کنترلی داریم. SPC برای کنترل آماری فرآیندهای داخل سازمان مفید است که این روش با استفاده از مباحث آماری به بررسی و پایش فرایندهای سازمانی و بهبود آن ها می پردازد. در این دوره کوتاه قصد داریم با استفاده از نرم افزار minitab به آموزش ابزار هفتگانه spc بپردازیم و نحوه کار با مینی تب و رسم نمودار را بصورت ساده آموزش دهیم. 
دوره آموزش کنترل فرایند آماری (SPC) در مینی تب - مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محسن باباپیری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 28,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کنترل فرایند آماری (SPC) در مینی تب - مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

کاربر سایت

آموزش خوبی بود و مدرس کاملا با مباحث اشنا بود فقط کاش تعداد مثال بیشتری حل میشد.

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی