اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
دوره رایگان ساخت موشن گرافیک فلت
مسیر آموزشی

دوره رایگان ساخت موشن گرافیک فلت

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره رایگان ساخت موشن گرافیک فلت قصد داریم در 70 دقیقه بصورت پروژه محور به آموزش ساخت محیط سه بعدی تقلبی در افتر افکت بپردازیم. در این دوره آموزشی رایگان قصد داریم بصورت پروژه محور و به زبانی ساده اما با روش های حرفه ای نحوه ساخت موشن گرافیک به سبک فلت را آموزش دهیم. در این دوره پروژه ساخت محیط سه بعدی تقلبی را در افتر افکت بصورت کامل آموزش می دهیم و شما را برای طراحی موشن گرافیک های حرفه ای آماده می کنیم. ابتدا در دوره رایگان ساخت موشن گرافیک فلت به طراحی محیط پرداخته و سپس ابزارهای ساخت و انیمیت کردن را بررسی خواهیم کرد. این دوره برای افراد مبتدی که قصد دارند مهارت های خود را در حوزه موشن گرافیک افزایش دهند مناسب بوده و باعث می شود که تکنیک های بسیاری را بیاموزند.
دوره دوره رایگان ساخت موشن گرافیک فلت دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط موشن گورو مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره دوره رایگان ساخت موشن گرافیک فلت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های هنر و طراحی سراسر اینترنت را در صفحه هنر و طراحی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی