اطلاعات دوره
آموزش برنامه نویسی وی بی ای در اکسل – VBA در Excel – تکمیلی
مسیر آموزشی

آموزش برنامه نویسی وی بی ای در اکسل – VBA در Excel – تکمیلی

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:3 نظر3.9
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:سید رضا هاشمیان4.6
  • زمان:2 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

VBA به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از زبان برنامه‌نویسی Visual Basic نسبت به پیاده‌سازی قابلیت‌های مورد نیاز در این ابزار اقدام کنند. در این آموزش که در تکمیل آموزش برنامه‌نویسی VBA در اکسل ارائه شده است، به بررسی مباحث پیشرفته VBA در اکسل می‌پردازیم. زبان Visual Basic به صورت پایه دارای لیستی از توابع کاربردی است که به کاربران کمک می‌کند تا بتوانند عملیات مورد نظر را به صورت ساده‌تری انجام دهند. در این فرادرس با رایج‌ترین و پراستفاده‌ترین توابع موجود در VBA آشنا می‌شویم و همچنین چگونگی کار با فایل‌ها، پوشه‌ها، خواندن و نوشتن محتوای داخل فایل‌ها را بررسی کرده و با آرایه‌ها و توابع آشنا می‌شویم. علاوه بر این، چگونگی ارتباط بین اکسل و سایر نرم‌افزارها از طریق VBA را مورد بررسی قرار می‌دهیم.
دوره آموزش برنامه نویسی وی بی ای در اکسل – VBA در Excel – تکمیلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سید رضا هاشمیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه نویسی وی بی ای در اکسل – VBA در Excel – تکمیلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

علی

توی یه شرکت قرار بود کار کنم که خب کنسل شد و کامل نتونستم ببینم. اما نسبت به سرفصل هایی که داشت به نظر کامل میرسید.

رسول

مدرس بیان خوبی داشت؛گوش دادن به این آموزش برای من خستگی نداشت و خیلی جالب بود.

حامد

آموزش خیلی خوبی بود و من خیلی استفاده کردم، در کل فرادرس خیلی خوب و کامل است.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی