اطلاعات دوره
آموزش کتاب Top Notch 3A (تاپ ناچ 3A) - متوسط
مسیر آموزشی

آموزش کتاب Top Notch 3A (تاپ ناچ 3A) - متوسط

152,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 152,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در دوره آموزش Top Notch 3A قصد داریم در حدود 10 ساعت بصورت کامل و خط به خط به تدریس ویرایش سوم کتاب تاپ ناچ 2B بپردازیم. با یک دوره دیگر از سری آموزش های تاپ ناچ با تدریس محمد مصلح در خدمت شما هستیم. در ادامه آموزش ها قبلی در این دوره ویرایش سوم کتاب Top Notch 3A را تدریس و خط به خط آن را همراه با نکات مهم کتاب بررسی خواهیم کرد. تاپ ناچ 3A هفتمین جلد از مجموعه کتاب های 8 جلدی تاپ ناچ است که برای یادگیری مکالمات روزمره زبان آموزان در سطوح مبتدی تا متوسط مناسب است. در این دوره تمامی نکات کتاب Top Notch 3A را بصورت کاملا کاربردی و ساده ارائه می کنیم تا بعد از گذراندن این دوره به راحتی بتوانید متن های پیچیده‌ را بخوانید و مکالمات محاوره ای زبان انگلیسی را انجام دهید. روش تدریس در این آموزش به صورت ترکیبی دو زبانه انگلیسی و فارسی است.
دوره آموزش کتاب Top Notch 3A (تاپ ناچ 3A) - متوسط دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت و 18 دقیقه می‌باشد که در رسانه آموزشی لیموناد توسط محمد مصلح مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 152,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کتاب Top Notch 3A (تاپ ناچ 3A) - متوسط را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های زبان انگلیسی سراسر اینترنت را در صفحه زبان انگلیسی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر سایت

بسیار خوب بود ممنونم ازتون

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی