اطلاعات دوره
آموزش فتوشاپ Photoshop – ویژه عکاسان – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش فتوشاپ Photoshop – ویژه عکاسان – مقدماتی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.8/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:50 نظر4.2
  • آموزشگاه:فرادرس4.5
  • مدرس:زهرا ضمامی4.2
  • زمان:1 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این فرادرس با نرم افزار فتوشاپ که یکی از قوی ترین نرم افزارهای ویرایش تصویر است، کار می کنیم و با این نرم افزار قدرتمند با استفاده از تکنیک هایی که در این آموزش ارائه شده می توانید ویرایش و ادیت حرفه ای تصاویر را انجام داده و همچنین یک تصویر جذاب و زیبا را خلق کنید. معمولا عکاسان حرفه ای و غیر حرفه ای هر یک برای ویرایش تصاویر خود، به فتوشاپ وابسته اند. حرفه ای ها برای از بین بردن مشکلات موجود در عکاسی و دادن رنگ و لعابی بهتر به تصاویر خود و مبتدی ها نیز برای پوشاندن ضعف خود! در این آموزش هدف ما این است که هر دو گروه و همچنین گروه مابین این دو، ارتباط را برقرار نموده و مشکلات خود را حل کنند.
دوره آموزش فتوشاپ Photoshop – ویژه عکاسان – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا ضمامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوشاپ Photoshop – ویژه عکاسان – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سعید

خوب بود ترفند هایی که برای رتوش گفته بودند بسیار عالی بود.

وحید

خیلی خیلی کامل بود. من از طریق این آموزش حرفه ای شدم.

سید رامین

مطالب خوبی گفته شد ولی لحن مدرس خیلی یکنواخت و بی انگیزه بود.

شایان

خیلی خوب بود نحوه ارائه مطلبشون میتونست جذاب تر باشه.

علی

برای علاقه این آموزش را تهیه کردم. که مقدماتی بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی